marți, 9 iunie 2009

Departe de Paradis azi pe PRIMA TV

Publicat de FLORIN la 14:00
Că tot vorbim despre filme gay, ar trebui să vă spun că filmul cu care începe festivalul nostru poate fi urmărit astăzi pe PRIMATV de la 20:00 ( marţi, 9 iunie): 'Departe de paradis'(Far from Heaven).

Este un film cu 4 nominalizări la Oscar şi 4 la Globurile de Aur. Din distribuţie : Julianne Moore, Dennis Quaid. Dennis Haysbert, Patricia Clarkson şi Viola Davis. Cum mâine vă voi povesti mai mult despre el, închei prin a ura vizionare plăcută celor care vor alege să vadă filmul în această seară.

3 comentarii on "Departe de Paradis azi pe PRIMA TV"

Anonim spunea...

l-am vazut cand a aparut acum cativa ani. nu am fost impresionat, mai mult plictisit

Floryn on 9 iunie 2009 la 20:22 spunea...

si eu cred ca l-am mai vazut. a fost pe Tvr 1 parca

FLORIN on 9 iunie 2009 la 22:09 spunea...

@ anonim : mă voi pronunţa faţă de film mâine. ;)

@ angel : da, a fost difuzat în anii trecuţi de TVR1. ;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez