marți, 9 iunie 2009

Leonardo DiCaprio se sărută cu un alt bărbat

Publicat de FLORIN la 13:50
V-am spus că am downloadat numeroase filme pentru festivalul nostru şi încă mă aflu în căutări. Sunt uimit uneori de filmele peste care dau, de actorii care interpretează rolurile principale.

Ultima “uimire” am avut-o cu filmul ‘Total eclipse’, în care rolul principal a fost interpretat de Leonardo DiCaprio. Se pare că unele dorinţe au fost împlinite. Leo sărută un băiat la minutul 1:40.


6 comentarii on "Leonardo DiCaprio se sărută cu un alt bărbat"

Floryn on 9 iunie 2009 la 15:12 spunea...

cred ca este un film interesant. am tot uitat sa il scot.

FLORIN on 9 iunie 2009 la 16:16 spunea...

eu abia am aflat de el. s-a scos repede. ;)

Anonim spunea...

tu abia acum ai aflat de filmul asta??? a fost dat de foarte multe ori la tv, ultima oara acum vreo doua saptamani cred.
l-am vazut si pe youtube in intregime :P

FLORIN on 9 iunie 2009 la 22:10 spunea...

la unele lucruri trebuie să recuperez. ;))

adevaratul on 10 iunie 2009 la 02:13 spunea...

A fost dat de multe ori pe Antena 1, chiar recent acum cateva saptamani. Filmul este bun, iar povestea este fantastica. Imi amintesc foarte bine cabd l-am vazut in liceu, prin 1998, il aveam si pe vhs :)

In alta ordine de idei, pentru festivalul asta al vostru nu stiu daca este oportun sa amesteci un film ca asta cu o mizerie facuta strict pentru un public gay.

FLORIN on 10 iunie 2009 la 13:59 spunea...

nu cred că va fi cazul. dacă se va întâmpla asta, te rog să ne anunţi.;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez