miercuri, 6 mai 2009

Are şanse Elena Gheorghe la Eurovision?

Publicat de FLORIN la 13:40
Sper că nu aţi uitat de Eurovision, fiindcă e pe cale să se întâmple. Pe 12 mai va avea loc prima semifinală Eurovision, adică primul hop al Elenei Gheorghe, reprezentanta României de anul acesta. Dacă va trece peste el, va cânta în finala de pe 16 mai, alături de ceilalţi concurenţi, aleşi de europeni în cele două semifinale, pe scena din Moscova.

Zilele trecute a apărut şi o înregistrare cu primele repetiţii de la Moscova. Nu e rău, dar nu e nici ceva extraordinar. Coregrafia e marea problemă. Şi nu ştiu dacă e cea mai bună idee chestia asta cu ţinutele. Voi ce credeţi? Are şanse România anul acesta la Eurovision?

4 comentarii on "Are şanse Elena Gheorghe la Eurovision?"

Amanda on 6 mai 2009 la 18:02 spunea...

poi coreografia nu e cine stie ce, ceva faulos...spatiul e foarte mare si nu prea da o senzatie pozitiva...desi melodia e superba! chiar cand a aparut eu ptr melodia asta am votat! sper ca schimba putin coreografia si atunci da, chiar o sa avem mari sanse sa intram in primii anul acesta la Eurovision!

Anonim spunea...

mi se pare mie sau a furat gesturi de la beyoncee?
nist gesturi cu mana.. pasul ala saltat...
c'mon! se poate mai mult de atat

Anonim spunea...

eu personal nu cred ca Romania are vreo sansa la Eurovision. am impresia ca de fapt nu se tine cont de parerea publicului si toata treaba e aranjata in favoarea anumitor tari.

FLORIN on 7 mai 2009 la 13:18 spunea...

eu cred ca parerea publicului este cea care conteaza cel mai mult. sa nu uitam totusi ca romania a avut cateva sanse mari acum cativa ani.

cat despre asemanarea cu beyonce, eu nu o vad.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez