vineri, 3 aprilie 2009

A venit primavara

Publicat de FLORIN la 20:26
Vine vine primavara si se asterne in toata tara. Azi de exemplu am avut parte de o primavara sigura in doua orase diferite. Gradele din termometru au spus asta, soarele pus pe daruit caldura si lumina, florile inflorite.

Azi am stat si vreo patru ore prin Cismigiu. Toata lumea se fotografia cu pomii infloriti. Lumea parea bucuroasa sa faca pasi mici si sa traga aer puternic in piept lacom. Si tot plimbandu-ma in aste patru ore, am observat persoane care au fost in parc atat in primele minute, cat si pe la plecare. De, era si timpul ca primavara sa isi intre in drepturi.

Nelegat de primavara, tot in Cismigiu, azi m-a pus ceva pe ganduri. Doi baieti se plimbau intr-o barca. Poate ca erau niste amici, frati, nu trebuie sa fi fost iubiti. Mi-am dat seama de ceva: nimeni nu ii privea insistent. Doar eu am cazut putin pe ganduri. De ce mi s-a parut tocmai mie atat de ciudat ca erau doi baieti? Poate doar un pic de interes subiectiv.

Din nou primavara... din nou cu Ionutz. Voi cum ati descoperit primavara abia sosita?

4 comentarii on "A venit primavara"

Anonim spunea...

daca erau 2 baieti intr-o barca, nu inseamna automat ca erau iubiti. de ce s-ar fi uitat lumea insistent la ei?? faceau ceva indecent ca sa atraga priviri???

Docica on 3 aprilie 2009 la 21:48 spunea...

Eu am descoperit primavara acum ceva timp in urma... era dimineata si mergeam spre serviciu grabita... si am vazut 2 pomi infloriti. Le-am facut niste fotografii si chiar am postat pe blog ceva. Iar ziua de azi a fost intr-adevar calda si numai buna de plimbat. Eu, din pacate, am stat acasa, pe comp. Azi nu am avut chef de iesit. Dar poate ca maine...

FLORIN on 4 aprilie 2009 la 12:02 spunea...

azi ar fi numai bine. din casa se vede un soare si mai puternic. cat despre poze, deja le-am vazut. mi-au placut.;)

cat despre baieti, am spus ca nu a fost nimic deosebit. doar eu si gandurile mele.:))

Mihai spunea...

daca cei doi sa sarutau probabil ca s-ar fi gasit lume sa se holbeze

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez