sâmbătă, 4 aprilie 2009

Incredibila Lady Gaga

Publicat de FLORIN la 01:21
Pentru cei care cred despre Lady Gaga ca este doar o alta cantareata ca toate celelate de pe piata muzicala, postarea de azi va va faceti sa vedeti ca nu e tocmai asa. Nu o sa incerc sa va conving eu. O las pe ea sa isi faca treaba.

Lady Gaga la American Idol - TREBUIE ASCULTAT

5 comentarii on "Incredibila Lady Gaga"

Dubios spunea...

mda..super

Emy on 5 aprilie 2009 la 02:15 spunea...

Lady Gaga e una dintre preferatele mele, deci nu pot spune nimic rau de ea.
Are o voce super tare, ba mai mult, seamana putin cu a lui Amy Winehouse... ceea ce e de bine>:d<

FLORIN on 5 aprilie 2009 la 11:30 spunea...

si eu am observat o oarecare asemanare a vocii cu amy winehouse in aceasta interpretare, dar din anumite puncte de vedere mi se pare chiar ca o depaseste. exista totusi diferenta de stil. gaga e mult mai la moda ... ca sa zic asa, dar faptul ca e la moda nu ii anuleaza cateva calitati foarte clare: cum e vocea puternica. mie mi-a placut foarte mult acest clip si m-a impresionaT.

Mihai spunea...

Imi place Gaga si am observat de prima oara cand am ascultat-o ca nu e o pitzipoanca oarecare, ce intamplator canta

CM ( Cristian) spunea...

mie nu mi-a placut.
Intro-ul nu prea avea legatura cu piesa, e o ocazie ( ratata dupa parerea mea)de a-si etala calitatile vocale.
Cand a inceput piesa cu adevarat am sesizat cateva scapari, mi se pare ca a ratat intrarile la fiecare refren, dupa refren am sesizat ca isi cam pierde suflul.
Iar solo-ul de vioara din final m-a naucit- absolut fara legatura cu ce se cantase pana atunci.
Se poate sa aiba voce, astept dovezi...
:)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez