joi, 23 aprilie 2009

Hugh Jackman nu neaga ca e gay

Publicat de FLORIN la 12:09
Dar iata si motivul:

" As spune fericit ca nu sunt, pentru ca nu sunt (gay). Dar in momentul in care as nega, as recunoaste ca este ceva rusinos in legatura cu asta. Intrebari cu privire la sexualitatea mea intalnesc in America mai mult decat in oricare alt loc. In Australia nu e o asa mare problema."

5 comentarii on "Hugh Jackman nu neaga ca e gay"

Anonim spunea...

eu zic ca ar fi super tare daca ar fi... :D ca e sexy rau de tot.. si de cand cu zvonurile ca e gay, parca imi place si mai mult... :D oricum, comunitatea gay nu prea are reprezentanti in showbizul american. doar ellen, portia de rossi, lindsay lohan, rossie o'donnell... oricum, ce a facut hugh este extraordinar! dar nu are dreptate cu australia. e una dintre cele mai rasiste tari din lume... :(

FLORIN on 23 aprilie 2009 la 16:05 spunea...

nu cred ca e gay. cat despre reprezentarea comunitatii lgbt in schowbiz-ul american cred ca sunt destul de multe persoane care au ceva de spus pe acolo. sigur, niciodata nu mai strica o persoana doua ... tu cand zici 'rasiste' zici 'cu prejudecati'?

CM(cristian) spunea...

Eu din fraza citata inteleg ca omul spune ca nu e gay si ca se bucura ca este asa, dar ca nici nu considera ceva rusinos a fi gay, de asta nu neaga lucrul asta explicit. Cu alte cuvinte nu sunt gay, dar nu vad nimic rau in a fi gay.

Emy on 24 aprilie 2009 la 12:20 spunea...

Si eu am inteles acelasi lucru. Nu e gay, dar daca ar fi nu l-ar deranja sa recunoasca asta in fata lumii :-??...

CM( cristian) spunea...

Emy, mi se pare ca e o nuanta mai mult decat ca nu l-ar deranja sa recunoasca. Chiar se jeneaza sa nege ca ar fi gay ca sa nu lase impresia ca crede ca a fi gay e un lucru rau...
Foaaarte departe de ce se intampla prin Romania!

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez