joi, 2 aprilie 2009

Filme recomandate de Florin şi Ionuţ în luna martie:

Publicat de Ionutz la 13:19
A mai trecut o lună iar eu şi Florin am vizionat 20 de filme. În acest top s-a strecurat ceva mai multă animaţie şi un prim documentar. Iată deci titlurile care ocupă primele 10 poziţii:

1. Prayers for Bobby ( Florin si Ionutz 5) Media 5 - sau povestea reală a unei mame care încearcă să îşi înţeleagă fiul, pe care datorită viziunii sale religioase îl împinge la sinucidere, după moartea acestuia.

2. C.R.A.Z.Y. ( Florin 4,75 Ionutz 5) Media 4,875 - sau povestea unui tânăr care luptă pentru a păstra afecţiunea tatălui său atunci când îşi dă seama că este gay.

3. Letters from Iwo Jima ( Florin 4,50 Ionutz 5) Media 4,75 - sau spiritul samurailor la sfârşitul celui de al doilea război mondial.

4. Grave of the Fireflies - animaţie japoneză ( Florin 4,50 Ionutz 5) Media 4,75 - sau jocul sublim de-a viaţa în care protagonişti principali sunt un băiat şi sora mai mică a acestuia.

5. Gran Torino ( Florin 4,50 Ionuţ 4,75) Media 4,625 - sau calea spre inima unei persoane care la prima vedere aparţine altei lumi cu alt set de valori.

6. Flags of our fathers ( Florin 4,75 Ionutz 4,50) Media 4,625 - sau cum americanii au scos mereu bani din războaie, chiar cu preţul de a turna dulceaţă peste eroii săi.

7. Toy Story ( Florin si Ionutz 4,50) Media 4,50 - sau cum jucăriile luptă pentru afecţiunea stăpânului lor.

8. Toy Story 2 ( Florin 4,25 Ionutz 4,75) Media 4,50 - sau scopul real pentru care este fabricată o jucărie.

9. Religulous ( Florin 4,25 Ionutz 4,50) Media 4,375 - sau cât de mult poate fanatismul religios să distorsioneze realitatea.

10. Valkyrie ( Florin 4 Ionutz 4,75) Media 4,375 - sau cel mai îndrăzneţ plan de a îl înlătura pe Hitler de la conducerea Germaniei.

5 comentarii on "Filme recomandate de Florin şi Ionuţ în luna martie:"

Raducu spunea...

20 de filme intr-o luna??? Sunteti fenomenali!! Voi dormiti noaptea, aveti job, cum reusiti?? Daca exista ceva ce imi doresc enorm, atunci acel lucru este timp liber, vreau sa stau, sa nu fac nimic, sa pot sa ma uit la un film de la cap la coada fara sa ma deranjeze nimeni, din pacate este imposibil....:(

Ionutz on 2 aprilie 2009 la 19:38 spunea...

somnul se reduce în cazul nostru! :D
oricum seara pe la 21 merge un film bun pentru relaxare, weekendurile ajută şi ele. apoi 20 de filme nu înseamnă nici măcar unul pe zi. :)

CM(cristian) spunea...

luna asta am ramas in urma...
Am vazut Seinfeld intensiv. Avem insa de recomandat un film:
Alice - Woody Allen.
OFF TOPIC : am vazut comentarii postate de un cristian ( nu eu) asa ca voi folosi in alt nume ca sa evitam confuziile CM

FLORIN on 3 aprilie 2009 la 20:56 spunea...

pana acum nu m-a dezamagit niciun film woody allen, nu cred ca m-ar dezamagi acesta.

CM ( cristian) spunea...

Am descoperit la Domo cateva DVD uri cu filme de-ale lui la preturi incredibile ( 14 lei bucata). Bucuria mea!
Manhattan
Midsumer Night SEx Comedy
Another Woman
Shadow And Fog
Le-am adus acasa ca pe niste trofee... Nu e prima oara cand ma bucur ca imi plac filme care nu sunt prea in voga.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez