miercuri, 1 aprilie 2009

Ups ... Sa fii fost doar o pacaleala?

Publicat de FLORIN la 22:13
Azi a fost ziua aceea din an in care ni se fac tot felul de pacaleli. Pe unele le gustam, pe altele nu prea, in functie de caz. 1 aprilie ar trebui sa fie ziua din an in care sa nu ne suparam. Iar eu nu am facut asta. Dar vreau sa atrag atentia.

Zilele trecute anuntam ca Radio Purple isi va relua emisia din 1 aprilie. Anuntul continea si asigurarea oamenilor de acolo ca reintalnirea cu ascultatorii "nu este o teapa". Si totusi, azi cine a vrut sa asculte Radio Purple si-a luat o teapa.

Totul tine de organizare, iar organizarea in Romania nu reuseste nici la premiile MTV (pe vremea cand inca se faceau), dar apoi la revenirea Radio Purple. Si totusi, de ce se anunta cu zile inainte revenirea si nu se poate anunta cu o zi inainte ca ea va mai fi amanata cateva zile? De fapt, e ora 22:20, 12 ore de cand Radio-ul trebuia sa isi reinceapa programul si nici macar acum nu a aparut vreun anunt. Ca sa nu folosesc eu termeni prea duri, cum ati cataloga voi acest comportament?

14 comentarii on "Ups ... Sa fii fost doar o pacaleala?"

Lucian on 2 aprilie 2009 la 01:01 spunea...

Eu cum as putea cataloga faptul ca am fost primul care ti-a promovat blogul, si prin intermediul Angelicuss au auzit destui de existenta acestui blog, au intrat pe el (vezi traficul)... iar tu ai scos reclama Angelicuss de pe blogul tau.
Basca am povestit cu tine, si dupa PROMISIUNILE TALE, a trecut mai bine de o saptamana si tu nu pusesei linkul Angelicuss inapoi. Asta cum se cheama? Asadar cu totii incercam sa facem treaba dar cand este prea multa, se rezolva dupa prioritati. Prioritatea echipei Purple este acum clubul care se ianugureaza pe 10 aprilie iar amanarea radioului pana sambata (probabil) nu tine exclusiv de noi.
Cata rautate frate...scoate-ne ochii daca poti...era necesar un ditamai postul ptr. asta?

CU CINE VREI SA FACEM RADIO??? Cu 3 persoane??? E plina comunitatea de gayste care lucreaza in presa, tv si radio si toti...se ofera de nu mai pot. Evident, pentru ca totul e mocca, nu ies bani. Mai bine se merge la un bar, mai bine se scrie un post in care faci bascalie de unu sau de altu decat sa faci ceva constructiv (e o generalizare, nu ma refer la blogul tau), k asa suntem noi.

Anonim spunea...

Lupul isi schimba parul (daca il mai are), dar naravul, ba! Relax Florin. E inca o Romanie libera... iar poponautii care vor sa nu ii criticam se gasesc la Radio Purple. Si la fel ca Radio Purple... existenta lor este pusa la indoiala :)))

attitude on 2 aprilie 2009 la 04:04 spunea...

@lucian: Sa inteleg ca tu lucrezi la postul respectiv de radio, nu ?
Pai cum ai ajuns acolo fara sa stii sa scrii ?

"Eu cum as putea cataloga faptul ca am fost primul care ti-a promovat blogul, si prin intermediul "

"Basca am povestit cu tine, si dupa PROMISIUNILE TALE"

virgula inainte de "si"?:|

In fine, nu-mi place deloc sa fac chestia asta pentru ca e plin internetul de "corectori gramaticali", dar era doar o curiozitate - cum ai ajuns sa lucrezi pentru un radio care reprezinta comunitatea gay, dar tu nu stii sa scrii - . In rest, poate ca ai dreptate in ceea ce spui, doar ca e mai greu sa te mai concentrezi pe fond cand forma arata asa.

adevaratul on 2 aprilie 2009 la 12:48 spunea...

Ce iesire complet neprofesionista din partea domnului de la radio purple si ce discurs indoielnic. Ce legatura are promovarea blogului cu faptul ca radioul trebuia sa emita si nu a emis? Sunt doua sfere ce ar trebui separate.

Ionutz on 2 aprilie 2009 la 13:35 spunea...

articolul nu îmi pare răutăcios, este doar critic, iar criticile trebuie primite aşa cum primim si cuvintele de laudă. în plus o eventuală amânare putea fi totuşi anunţată.

Iulian B. on 2 aprilie 2009 la 14:45 spunea...

Robert, honey... stim despre cine e vorba si ii cunoastem modul de actiune. De cate ori nu i-a placut un articol de blog a scris cate un comentariu luuuuuung si plin de ura si venin. Din articolul de mai sus inteleg ca un gay este dezamagit ca i s-a spus ca poate asculta postul de radio... si nu a putut. Se intreba Lucian... "cu cine vrei sa facem radio??? cu 3 persoane??? E plina comunitatea de gayste care lucreaza in presa, tv si radio si toti...se ofera de nu mai pot." Pai nu ne oferim bai nene... daca avem deja un loc de munca :)) Geeezas!

Lucian on 2 aprilie 2009 la 15:36 spunea...

@ anonim, nu am comentarii ptr tine...ca esti anonim ;) jignirile tale anonime sunt ieftine
iar daca ai probleme cu faptul ca sunt chel, poate imi faci o sponsorizare pentru implant de par
nu vad legatura cu aspectul meu fizic.

@attitude - da, sunt analfabet
o amarata de virgula pe care o folosesc de multe ori incorect atunci cand nu este vorba de expresii de genul "mama si tata", "m-am dus si m-am intors", s.a. Nu vreau sa ma disculp spunandu-ti ca acel comentariu a fost scris dupa o zi intreaga de munca, oboseala si nervi.

@Robert, intotdeauna comentariile, parerile si posturile sunt impartiale si subiective. Conteaza mult cum da autorul din condei (vezi postul lui Daniel Mihai)

@Daniel Mihai, ura si venin? Nu crezi ca exagerezi cumva? Ma revolt..nu e vorba de ura si venin... viata mea inseamna munca de dimineata pana seara...am incercat mereu sa fac totul cat mai ok (SI NU CASTIG DIN ASTA)... si te pomenesti cu o palma data pe principiul "gata, a gresit, acum e momentul sa-i zic ceva".

Am destui cunoscuti care abia asteapta sa fac un pas gresit pentru a ma critica... si uite ca o fac.

Apoi Daniel Mihai, tu esti un profesionist...o ora pe saptamana de voluntariat nu cred ca te-ar fi afectat prea mult. Dar, evident, e alegerea ta sa te implici sau nu si tu intr-un proiect pentru comunitate din care sa nu scoti bani.

Mesagerul Noptii on 2 aprilie 2009 la 15:37 spunea...

Eu, nu spun ca nu aveti dreptate.
Dupa cum stiti acest post este non comercial si mai mult munca acolo este facuta sub forma voluntariatului.
De ce nu faceti ceva constructiv, in loc sa criticati agresiv sa incercati a da o mana de ajutor celor de la RADIO-TV.
Nu cred ca atitudinea aceasta este favorabila si da rezultatele asteptate. Ce ziceti inainte de a scrie ca a fost sau nu o mare pacaleala faptul ca Radio Purple nu a emis, mai bine sa ne unim fortele pentru a realiza emisiuni de calitate. Emisiuni ce sa starneasca interesul de partea ascultatorilor, sau poate sa ne etalam cu demnitate latura pozitiva a unei comunitati bine inchegate.
Hai sa facem impreuna ceea ce altii refuza sa faca, un prim as spre comunicarea inteligenta si flexibila.
Bun acum ca am trecut de intro, sa vedem ce e asa deranjabil?
Asa cum a spus si Lucian au existat alte " prioritati " ce tin tot de imaginea PURPLE. De exemplu sa se redeschida cat mai repede noua locatie.
Sa nu supere pe nimeni cele scrise aici, insa cred ca daca dai oamenilor dreptul sa critice uneori o fac gratuit.
De ce nu veniti si voi alaturi de noi, cu sugestii, propuneri, idei, teme interesante, sau cine stie ce lucru care sa dezvolte calitatea emisiunilor?
E usor sa stai acasa, in patut si sa faci afirmatii despre ceea ce nu-ti place, dar extrem de greu sa folosesti acest lucru in favoarea altor persoane.
Credeti ca daca va certati, sau aveti atitudinea asta se schimba ceva in bine?
Descurajati!
Eu una astept din partea voastra ceva mai bun, nu rautati :)
Ce-ar fi sa dati ceva nou, bun si interesant pentru a face mult mai buna calitatea emisiunilor?
Credeti ca sase oameni, sau sapte pot sa se ridice la nivelul asteptarilor tuturor?
Sper sa nu fiti deranjati de comentariu.
Cu drag, Lari!

Anonim spunea...

Si eu am crezut k este o pacaleala de 1 aprilie,dar am intzeles si nu am jignit pe nm .Iar cei care sunt, sau cel putzin se cred inteligentzi se poate uita dupa greselile mele de ortografie k eu am ..Pentru acele pers, care se cred importante si care nu au cei 7 ani de acasa ,un sing cuvant ..RUSINE!!! SEMNAT ANDREEA

FLORIN on 2 aprilie 2009 la 17:21 spunea...

daca eu as fi luat atat de personal criticile care s-au adus acestui blog cu siguranta ca acum acest blog nu ar mai fi functionabil. criticile au scopul lor, iar eu, in calitate de ASCULTATOR, cred ca pot sa le fac, sau cel putin speram ca pot sa le fac. nu cred ca a fost vorba de rautate, e vorba doar de dezamagire, dezamagire pe care am considerat ca trebuie sa o pun intr-un articol, mai ales ca informasem deja in legatura cu aceasta revenire. nu cred ca am jignit pe nimeni, de altfel nu sunt de acord cu jignirile. aplauze tuturor celor care muncesc la radio purple pentru ca muncesc voluntar la acest proiect, dar criticile aduse in articolul de la inceput mi le pastrez pentru ca nu vad de ce nu as face asta.

adevaratul on 2 aprilie 2009 la 18:16 spunea...

Sa ne intelegem oameni buni.
Omul asta a scris pe blog ca nu a mers radio purple. A mers? Nu, nu a mers.
El spre deosebire de mine ar fi vrut sa asculte si nu a putut. Nu a criticat nimeni nimic inafara de atitudinea lui lucian si acum eu pe a lui Angel Time.
Eu la revista la care lucrez daca primesc un mail sau citesc undeva ca cineva are o nemultumire legata chiar si de faptul ca nu si-a primit revista prin posta, desi nu e treaba mea, ii scriu "imi pare rau, aveti dreptate, revista trebuia sa ajunga la dvs/tine. Voi forwarda mailul catre departamanetul distributie pentru a rezolva cat mai repede problema. Va multumim, o zi buna"

Deci daca radio purple nu a mers si omul a vrut sa asculte si voi ati zis ca va merge pe 01.04, nu vad de ce nu are dreptate.

Cand ati anuntat ca va merge nu stiati cati oameni sunteti? Va luat prin surprindere acest fapt? Restul de aluzii gen suntem putini, veniti cu idei etc. nu isi au locul aici, pentru ca aici este vorba despre altceva.

Nu inteleg in continuare unde sunt rautatile alea de care tot vorbiti.

Docica on 2 aprilie 2009 la 18:26 spunea...

@atittude, eu nu te cunosc nici pe tine si nici pe Lucian. Nu ascult acest radio si nici nu-l voi asculta pentru ca nu ascult radio in general. Numai ca din cele doua comentarii al tau mi s-a parut nu doar rautacios, ci si absurd. Intr-un fel ti-ai taiat craca de sub picioare. De ce? Pai de asta: 1. Virgula acolo este pusa corect. Exista situatii cand inainte de "si" se pune virgula. Prima propozitie din fraza e legata de ultima ("iar tu ai scos..."); pentru ca inainte de iar e obligatorie virgula, nu conteaza ca apare un "si" acolo, virgula e necesara. Lucian a facut-o din oboseala sau din instinct... nu stiu... dar e corect. Iti spune asta o profa de limba romana. 2. ai insistat prea mult pe ideea ca un angajat la radio nu stie sa scrie. Si daca are o voce foarte buna de radio? Crezi ca toti angajatii stiu sa scrie? Iti place Huidu? el e un om bun de radio, dar gramatica sa e cam varza (cauta si citeste blogul lui). Mai mult, daca facea vreo greseala importanta poate ca ar fi avut rost ce ai zis, dar omu' avea acolo doar o virgula, nu o ortografie incorecta.
Intr-un fel Lucian si-a argumentat comentariul, dar si mie mi se pare ca articolul lui Florin era necesar si corect.

Anonim spunea...

vad ca toata lumea se pregateste de gayfest!! ura.. repetitie generala? asa, fratilor, mancati-va si sfasiati-va intre voi, ca sa aveti dupa aia ce sa va intrebati cu privire la drepturi gay, discriminare, etc. pe de o parte, ionut a constatat ceva, fara a se gandi la faptul ca in orice situatie exista probleme care apar pe neprevazute si se intampla si la case mai mari. mai mult, radio purple este un radio semi-amator, care are, asa cum spunea lucian, 3 persoane... pe de alta parte, lucian nu trebuia sa inceapa sa "injure" pe toata lumea, sa arunce cu acuze in toate partile. e dreptul lui ionut sa scrie despre ce s-a intamplat. mai mult, faptul ca ionut a scris despre asta, inseamna ca lui chiar ii place radio purple si il asculta destul de des... in rest, vad ca ceilalti comentatori au luat cate o pozitie si lupta a inceput! o noua revolutie franceza!

cartiergay on 2 aprilie 2009 la 23:02 spunea...

Ce măgării sunt certurile astea virtuale....singura "vină" o are Lucian care a scris primul comentariu. Nu conţinutul, ci faptul că pur şi simplu ai reacţionat, daaaa, poate fi foarte stresant să vezi că numai tu faci toate, dar nu uita că asta e o parte din tine, aşa eşti, făcut să ajuţi, dar vezi tu că intervin o sumedenie de factori care par să-ţi facă munca imposibilă, dar tot ceea ce trebuie să faci e să mergi mai departe fără să dai explicaţii....în loc să te antrenezi în această discuţie mai bine dădeai un comunicat pe Angelicuss şi noapte bună...se presupune că toată lumea poate înţelege faptul că aglomerarea unor evenimente importante pune multe probleme, şi nu numai că înţelege, dar a şi trecut prin astfel de lucruri.

Putem observa fiecare că nimeni nu mai reacţionează la discursuri care îndeamnă la solidaritate, la unire pentru un scop comun, şi nu e vina noastră, ci a lumii în care trăim, modernismul care face orice să scape de tradiţionalism( şi mă refer la metodica acţiunii)..că mergem spre ceva mai bun asta doar oamenii viitorului ne-o vor spune când vor face o excursie în trecut.

Şi ajungem la concluzia că cine vrea să ajute o face de bună voie, fără discursuri, lacrimi, revolte. Este specific naturii noastre umane să reacţionăm în acest fel( cum s-a văzut în comentarii) şi asta nu ar trebui să fie o problemă, dar când deja continui să o tot lălăieşti pe acelaşi subiect cu aceleaşi lucruri zise de o mie de ori, aici sau în alte părţi, îmbrăcate doar într-o altă haină roz e o chestiune de autocontrol. Cred că am înţeles: îl urâţi pe Lucian, aveţi acest drept, dar nu văd scopul acestei prelungiri a dezbaterii pe această temă, cam toată lumea a înţeles de ce şi pentru ce, chiar şi cum. Cel puţin eu şi mulţi dintre voi nu am schimbat nimic prin ceea ce am scris pe blogurile noastre, "hârtia suportă orice", comentariile pot fi pe atât de sincere pe cât şi de mincinoase..dar oamenii ca Lucian şi alţi activişti şi-au dedicat timpul lor liber, chiar tot timpul, cauzei noastre...ei au ales să spună ce au de spus prin a acţiona, suportând consecinţele, noi am ales să stăm şi să ne balansăm în scaunul comod citind nişte articole care se pare, uitândune la cei care acţionează sunt înţelese superficial, pentru că sunt foarte puţini cei care intră în tabăra celor care acţionează....Ne place să ne supraestimăm, foarte bine, dar să fim atenţi la autocontrol.

Lucian, dacă mai citeşti, te rog să-mi trimiţi pe mail( îl găseşti pe blogul meu) un banner vertical cu Angelicuss.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez