luni, 23 martie 2009

Unde se afla blogul

Publicat de Ionutz la 20:57
O sa imi permit sa ma includ si eu in rezultatele urmatoare cu toate ca meritul este in cea mai mare parte al lui Florin.

Astfel, conform ultimului sondaj, 34% dintre voi considerati ca acest blog este excelent. Va suntem recunoscatori pentru apreciere si speram sa fim si in continuare la inaltmea asteptarilor voastre.

34% ati spus ca blogul e bun. Va multumim pentru vot si promitem ca vom face tot posibilul pentru a va multumi pe deplin.

21% ati spus ca blogul e satisfacator. Pentru ca in viitor sa putem sa ne pliem mai bine pe ariile voastre de interes va rugam sa ne spuneti care sunt domeniile pe care ar trebui sa le avem mai mult in vedere.

9% ati spus ca blogul e nereusit. Aratati-ne unde gresim dupa parerea voastra si vom tine cont de aceste sugestii!

Continuati sa fiti alaturi de noi deoarece fara voi noi nu am avea un motiv pentru a continua!

4 comentarii on "Unde se afla blogul"

Anonim spunea...

nu am votat, dar mi se pare ok blogul.

Anonim spunea...

Nici eu nu am votat, dar faptul ca intru in dialog spune ca e interesant ce se intampla aici.
Acest blog e o reflectie a personalitatilor voastre( cate una de fiecare...:)...). Asa ca nu inteleg de ce sa schimbati ceva, de ce sa va "pliati" pe ariile altora de interes. Ramaneti asa cum sunteti, cine va iubeste vine si va scrie, cine nu, iar o sa va scrie (sa va injure) iar indiferentii vor scrie si ei ( ca sa o faca pe desteptii :))

Anonim spunea...

hey, sunt si eu de parere ca este un blog super ok, si nu trebuie nimic de schimbat;)
va doresc viata lunga a blogului.

Ionutz on 24 martie 2009 la 09:55 spunea...

am receptionat mesajul vostru si vom tine cont de el! ;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez