marți, 24 martie 2009

C.R.A.Z.Y. - recomandare

Publicat de FLORIN la 12:50
Cred ca am vazut C.R.A.Z.Y. prima oara acum vreo trei ani. Pe atunci eram inca un adolescent mult prea temator in ceea ce implica orientarea mea sexuala. Vizionarea lui mi-a dat o speranta, speranta ce mi l-a intiparit in memorie pe C.R.A.Z.Y. ca fiind un monstru, o capodopera. Si parerea de atunci nu e atat de indepartata de parerea de azi. Poate ca am privit filmul doar putin mai obiectiv decat atunci. In fond, acum nu ma ascundeam de mama. Dar filmul surprinde o poveste mult prea asemanatoare de ceea ce surprinde viata unui gay, in cele mai multe cazuri, intr-un mod atat de realist, dar in acelasi timp foarte apropiat, la o aruncatura de trairea ta propie, incat aproape ca imi este greu sa il vad cum sta pe marginea insusirii titlului de capodopera.


4 comentarii on "C.R.A.Z.Y. - recomandare"

Docica on 24 martie 2009 la 13:20 spunea...

Mie imi plac mult filmele frantuzesti. Am senzatia ca-mi transmit o stare pasionala intensa. Sunt ALTFEL. O sa-l caut sa-l vad si eu.
off topic: ma bucur ca v-am descoperit. pe tine si pe Ionut. rar intalnesc oameni ca voi si cred ca am ce invata de la voi (nu te supara, florine, dar cred ca eu il prefer pe ionut, ca el e cu "cititul" si cu genul meu de muzica :P ) si ma simt bine cand vad ca ati mai publicat ceva pe blog. va pup.

Anonim spunea...

@docica: filmul e canadian.

pare un film bun, sper sa-l gasesc... mi-a placut melodia de la finalul trailerului... si pna nu am gasit-o, nu m-am lasat... si am lansat si o leapsa, inspirat...:))

FLORIN on 24 martie 2009 la 18:59 spunea...

docica: sper sa il gasesti.
Off topic: si noi ne bucuram de prezenta ta activa pe blog.;) si nu ma supar deloc ca ionutz is ur favorite.

wannabegay2: si noua ne place f mult piesa.;) filmul are o coloana sonora de invidiat.
PS: am luat cunostinta si de leapsa.;)

Anonim spunea...

hmmm...imi place, vreau sa-l vad..Florin, again, daca il ai, poate

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez