marți, 24 martie 2009

Ei m-au creat, m-au sustinut si ma duc si mai departe

Publicat de FLORIN la 19:35
Azi primi o leapasa de la wannabegay2. Tema: momente, oameni, locuri ce mi-au schimbat viata.

1. HBO – de nu m-as fi abonat la acest post pentru filme, toata pasiunea mea pentru filme e in pericol de a fi existat vreodata. Si cat de mult mi-au schimbat filmele viata …

2. muzica si MTV – se leaga intre ele. Muzica imi schimba viata permanent, iar prin MTV se intampla sa o gasesc de cele mai multe ori ( nu intotdeauna).


3. Ionutz – Nu am inceput cu el, pentru a nu fi prea pe fata. Dar ziua de 6 septembrie 2008 va fi un moment de neuitat pentru tot restul vietii, iar toate primele, dar si urmatoarele, se vor regasi mereu in inima mea.

4. vitrina – in ea mi-am vazut reflectia ani la rand cand dansam, iar dansul e o mare parte a vietii mele.

5. profa de romana din 5-8 – Nu am fost indragostit de ea, dar a avut o influenta ciudata ( nu in vreun sens negativ) asupra mea. Cand mi-am pus ochelari, nici nu prea mi-a pasat, caci avea si ea.

6. Pisoii – si aici ma refer la animale. Am avut cativa, momentan mai am un motanel. Fara ei, poate ca lacrimile ar fi fost mai grele in unele cazuri.

7. Maitreyi de Mircea Eliade – daca e sa punem si o carte, asta trebuie sa fie.

8. Internetul – totul a inceput cu un singur click.

9. Toate persoanele pe care le-am intalnit, desi poate ca nu am vrut sa le intalnesc, toate respiratiile pe care le-am dus singur sau nu atat de singur, toti cei 19 ani pe care ii am – toate au avut o influenta asupra mea, indiferent ca vreau sau nu.

Neluand in considerare pe 9, cine vrea sa impartaseasca cateva momente cu noi?

7 comentarii on "Ei m-au creat, m-au sustinut si ma duc si mai departe"

Anonim spunea...

ai o gandire foarte matura pt numai 19 ani!! de obicei intalnesc baieti de varsta ta care sunt foarte superficiali, tu esti o exceptie!!

Anonim spunea...

E greu ssa identific momente care mi-au schimbat viata fara sa pici in dramatism. Eu as putea spune decembrie 1989. Fara acel moment viata mea ca gay in Romania ar fi fost imposibil de trait cu demnitate.
Oameni? Bibliotecara liceului,Diana, ea m-a facut sa vad cat de cool e( atunci nu i se spunea asa, am uitat intre timp cum ) sa citesti o carte.
Woody Allen ,dupa ce am vazut Midsummer Night Sex Comedy mi-am dat seama ca eu si Woody avem in minte imagini comune( si m-am simtit tare bine...)
Primul barbat pe care l-am cunoscut, desi a durat cateva luni apropierea de el mi-a linistit toate temerile. Eram gay, dar aveam sansa sa gasesc un om decent, politicos langa care sa ma simt in largul meu(Edy , habar n-am pe unde esti, iti multumesc).
Partenerul meu , Mihai a pus capat cautarilor mele.
Locuri. Orasul in care traiesc de 20 de ani, Cluj. Nu m-as simti bine in altul din Romania desi imi plac Timisoara , Sibiu, Brasov.
Masivul Retezat , o saptamana langa lacul Bucura mi-a schimbat perceptia asupra geografiei si asupra limitelor personale. Mi-am dat seama ca ochii si sufletul meu POT cuprinde toata frumusetea lumii.
Celelalte(locuri) si ceilalti (oameni) SUNT viata mea, ne schimbam unii pe altii cate putin la fiecare revedere. Lalelele mele ma schimba in fiecare primavara, pisica ma schimba de cate ori o iau in brate. Muzica, filmele, plimbarile prin padure.
Opriti-ma inainte de a va plictisi...
INTREBARE : putem ( adica suntem in stare)sa scriem o lista cu oameni carora noi le-am schimbat viata?

FLORIN on 25 martie 2009 la 12:11 spunea...

anonim: ce pot sa spun. niciodata nu am stiut daca asta a fost o calitate a mea sau un defect.

cristian: multumim ca ai impartasit cu noi cateva din momentele tale. legat de decembrie 1989 si eu sunt de acord cu tine. nu mi-as vedea viata ca homosexual in comunism. cat despre intrebarea ta, cred ca e mult prea greu sa raspunzi la o astfel de intrebare. cu siguranta ca am influentat in vreun fel viata cuiva, dar nu stiu daca in felul "da mai departe". pur si simplu s-a intamplat si se poate sa nici nu ne fi dat seama. singurul moment in care am stii sigur ar fi momentul in care cineva ar veni si ne-ar spune "multumesc" sau ceva de genul (intr-un mod mai profund, nu ca dupa o lucrare la care i-ai soptit colegului), lucru care mie nu mi s-a intamplat. tie? ( si aici nu se includ relatiile personale, fiindca atunci cand incepi o relatie se subintelege ma gandesc).;))

Anonim spunea...

1. Alin, mi-a schimbat viata si ma ajuta sa evoluez in bine, sa devin mai bun decat sunt.

2. Moartea tatalui meu. Aveam 17 ani si a fost o lovitura dura. Tragedia m-a maturizat putin (dar tot copilaros sunt) si sm inteles ca cei dragi pot sa dispara intr-o secunda, pt totdeauna.

3. Oamenii faini pe care i-am intalnit pe parcursul vietii (si da, chiar voi, Florin, Cristian, Docica...si nici nu stiu cum aratati dar sunteti in viata mea, fie doar virtual).

In rest sunt locuri prin tara care mi-au influentat viata si de care sunt atasat (Iasi, Gura raului, Eforie N)...Iar de lucruri exterioare si materiale (constientizand din timp in timp ca sunt doar materiale) ma bucur cat pot de mult-carti, muzica, filme, automobile, calatorii, culori, arome, senzatii...

Anonim spunea...

de familie nu am mai vorbit, pt ca se intelege de la sine ce rol au avut si au in viata mea...sa vedem ce rol vor avea in viitor

FLORIN on 26 martie 2009 la 19:21 spunea...

Mihai, multumim ca ne-ai impartasit din momentele tale si multumim ca ne-ai inclus si pe noi printre oamenii faini.;)

Anonim spunea...

Mihai, iti multumesc pentru atentia pe care mi-o acorzi. E placut sa stii ca sunt oameni care citesc cele scrise de tine. De asta cred ca suntem aici.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez