marți, 3 martie 2009

Perioadă tensionată

Publicat de Ionutz la 18:34
În următoarea lună voi fi destul de stresat. Există posibilitatea ca în luna aprilie să îmi schimb oraşul, acest lucru datorită slujbei mele. Momentan nu e nimic sigur şi e foarte probabil să nu se întâmple nimic. Cu toate astea eu sunt genul de persoană care se gândeşte destul de mult la astfel de lucruri.

Ca să fiu sincer nu cred că m-aş preocupa de acest aspect daca nu ar risca să afecteze distanţa dintre mine şi persoana iubită. Trecând acest aspect cu vederea nu m-ar deranja în mod deosebit o asemenea schimbare. Aş avea în continuare aceeaşi activitate şi nici nu aş putea spune ca am prieteni adevăraţi în acest oraş cărora le-aş duce lipsa. Pe scurt viaţa mea nu ar suferi prea mari schimbări.

Ei dar lucrurile nu stau deloc aşa. Cele aproape şase luni care s-au scurs mi-au schimbat realmente modul de a privi lucrurile. Nu vreau să mă distanţez de persoana iubita nici măcar un kilometru motiv pentru care posibilitatea unei mutări a început să mă preocupe. Am discutat noi, mai în glumă, mai în serios de toate astea şi de care ar fi soluţiile. O variantă ar fi să îşi facă bagajele şi să se mute la mine, oriunde ar însemna acest la ,,mine’’. Pe de altă parte suntem realişti şi ne dăm seama că acest lucru nu se poate realiza atât de uşor, deci depinde de mine să fac totul pentru a rămâne aici.

Dacă ar fi să mă gândesc retrospectiv la cum au decurs lucrurile atunci când am avut de depăşit un moment, să spunem, cu o oarecare importanţă ar trebui să recunosc faptul că lucrurile s-au aşezat aşa cum îmi doream. Deci un oarecare optimism ar trebui să fie justificat. Chiar şi aşa am emoţii, miza este cu adevărat importantă.

Oricum până aproape de jumătatea lui aprilie starea asta va persista indiferent de faptul ca am decretat, vom fi mereu noi doi!

3 comentarii on "Perioadă tensionată"

Anonim spunea...

hey, prietenul meu incearca sa plece la studii in strainatate...deci, things could be worse, tu macar ramai in aceeasi tara. Eu il sustin dar ma rupe gandul ca ar pleca...

Anonim spunea...

relatiile la distanta sunt sortite esecului de cele mai multe ori. vezi ce faci si nu pleca de langa el!!

Anonim spunea...

Pentru perioade stresate recomand "Jon & Vangelis " oricare album...
De obicei distanta schimba relatiile . Partea buna e ca nu e stabilit ca le schimba in rau...
Aveti incredere unul in celalalt si totul va fi bine

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez