vineri, 6 martie 2009

Saptamana Naomi

Publicat de FLORIN la 18:24
Dar ce saptamana plina? Mai ales daca ne uitam la Naomi, subiectul principal al tuturor televiziunilor romanesti in ultima saptamana.

Pentru cei ce inca nu cunosc intamplarile saptamanii, hai sa facem o recapitulare.

Duminica noaptea, Naomi a fost atacata, batuta si tunsa de catre indivizi necunoscuti. Avand in vedere ca Naomi intrase recent intr-un scandal cu regina rnb Cristina Spatar, principala suspectata de presa a fost diva casatorita cu un barbat ce controleaza vreo 900 de oameni de paza pe intreg teritoriul Romaniei.

Zvonurile au fost negate de cei doi soti in cadrul emisiunii 'Happy Hour' de luni, unde sotul Cristinei a declarat "ca ar fi fost mai inteligent sa lase putin timp sa treaca".

Intre timp, tabloidele au scris, iar miercuri Naomi a avut prima aparitie televizata in cadrul emisiunii 'Acces direct' unde si-a prezentat noul look si a interpretat doua piese live. Cantareata a avut parte de aplauzele publicului, dar si ale prezentatorului, care a tinut sa precizeze ca "Naomi nu a facut niciun fel de repetitie inainte".

Joi, Naomi apare pe prima pagina din Libertatea cu titlul 'Sora lui Naomy: "Tata o strigă Florin"'. Adriana Bahmuteanu nu s-a ferit sa puna semne de intrebare cu privirea la sanatatea mintala a artistei.

Joi seara in cadrul emisiunii 'Dan Diaconescu Direct', Naomi are parte de aplauzele uneia dintre cele mai adulate cantarete romanesti, Mirabela Dauer, care ii recomanda "sa fie artista si sa taca din gura".

Intrebare : Vi s-a schimbat parerea despre Naomi?

8 comentarii on "Saptamana Naomi"

Docica on 6 martie 2009 la 19:26 spunea...

Despre Naomi am aceeasi parere ca la inceput: un om care are voce (desi toti tiganii au voce!), dar care se da prea mult in spectacol. Eu nu am inteles si nu am acceptat la ea/el situatia sa cu operatia de schimbare de sex. Eu stiu asa: ca un transexual sanatos la cap face operatia cu totul. Adica dorinta lui cea mai mare este sa devina persoana de sex opus deoarece asa se simte mental. Eu am un prieten transexual (acum e baiat) si operatia, desi destul de grea si costisitoare a fost realizata intr-un timp relativ scurt de la inceperea tratamentului. Acum intrebarea mea este: ea, persoana publica, posibil sponsorizata si de ACCEPT, ce tot asteapta?! A trecut foooooarte mult timp de cand Florin a devenit Naomi. De ce nu si-a taiat... pana acum? Asta nu-mi place... ca vrea sa fie mai mult "clown" decat om!

Docica on 6 martie 2009 la 19:28 spunea...

erata: * transsexual

FLORIN on 6 martie 2009 la 19:36 spunea...

din cate stiam eu operatia cu pricina urma sa aiba loc in vara acestui an. probabil ca exista motive, cum ar fi lipsa banilor. cert este ca te asigur ca naomi nu este sponsorizata de accept. din cate aveam eu la cunostinta se aflau in divergente aprinse.

Anonim spunea...

Incredibil!
Vad pe blogul vostru un sondaj despre noua freza a lui Naomi...
Sunt foarte dezamagit. De la scriitori japonezi la parul pseudovedetelor...De la filmele lunii la divortul unui cuplu care nici nu s-a casatorit...
Este noua ciuma, sau prostul gust manjeste tot?
Mai functioneaza discernamantul sau totul se reduce la audienta?

Anonim spunea...

Nu vi se pare ca se face prea mult caz de subiectul asta??? chiar toata lumea nu mai are altceva mai bun de facut decat sa comenteze viata lui Naomi???

FLORIN on 6 martie 2009 la 22:50 spunea...

cristian: m-am gandit mai bine si gata cu sondajul despre naomi. sper ca iti va mai trece din dezamagire.:)

Anonim spunea...

Esti dragut!
Iti multumesc pentru rabdare, ma temeam ca am fost prea agresiv. Asta e pacatul meu, sunt impulsiv.
Ma bucur ca ai renuntat la sondaj, e mai bine.
:)

Anonim spunea...

deci, pe bune, de la carti si filme bune, la Naomi...Florin, si eu sunt dezamagit.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez