luni, 2 martie 2009

Primele zile de primavara

Publicat de Ionutz la 17:06
A trecut si ziua de 1 marite. Sincer sa fiu riscasa sa fie neobservata, asta daca nu as fi fost atentionat, inca din primele ore ale diminetii de catre iubirea mea. Era destul de entuziasmat si poate ca o consecinta fireasca a acestei atitudini, pe care a reusit sa mi-o transmita, soarele s-a aratat la fereastra.

Iesind insa afara nu am fost prea multumit de agitatia obositoare din jur. Strazile erau impanzite cu tarabe pline cu cadouri, unele dragute altele cam ’’ieftine’’. Asta e o sarbatoare care nu ne prea priveste pe noi, exceptand situatia in care ne decidem sa ii cumparam mamei un cadou. Intrebarea este daca avem nevoie de o zi ca asta pentru a face un cadou?

Desigur astfel de zile pot fi un pretext pentru a mai face un cadou insa nu trebuie sa fie singurele zile in care ne amintim de cei dragi. Nu prea mai e nimic magic in toate astea, cadourile departe de a fi simple au devenit din ce in ce mai exagerate...mult prea comerciale.

Voi ce credeti, sarbatorile astea mai contin ceva deosebit sau au devenit absolut comerciale?

3 comentarii on "Primele zile de primavara"

Anonim spunea...

sunt absolut comerciale, e clar

Anonim spunea...

Ca totul pe lumea asta , sarbatoarea de 1 martie are mai multe fete. Sa o lasam deoparte pe cea comerciala. Eu am cautat cam doua saptamani pentru sora mea o floare(violeta africana cu flori roz). Si in astea doua saptamani ma bucuram la gandul ca o voi gasi si ca ea va simti bucuria asta.
Raducu, lasa-ma sa cred ca nu e vorba de comert aici...

Anonim spunea...

Fratilor, martisoarele sunt aceleasi ca in fiecare an! acelasi design, nimic nou...cata lipsa de creativitate. Dar destul despre asta, intradevar a fost un soare superb asa ca m-am trezit devreme, am incalecat bicileta si m-am retras intr-un parc de la marginea orasului unde am avut parte de liniste vreo doua ore pana a aparut lumea. A fost frumos langa lac, in compania unei carti si a unui catel vrajit de gustul ciocolatei mele cu lapte. Partea neplacuta a fost lipsa prietenului meu...adica lipsa fizica ptr ca, gratie vodafone si minutelor oferite :D, am putut fi mai aproape. Suna neplacut, a reclama, dar ce sa fac...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez