vineri, 20 martie 2009

O piesa emotionanta si niste amintiri despre Sailor Moon

Publicat de FLORIN la 15:35
Am descoperit piesa acum vreun an jumate, insa uitasem de ea si doar dorinta de a vedea cateva imagini cu Sailor Moon pe youtube m-a facut sa o redescopar. Nu imi dau seama daca e chiar o piesa atat de buna pe cat o vad eu. Imi dau seama ca ar putea fi subiectivismul imaginilor, amintirile legate de acest desen animat si mai ales asemanarea, zic eu, destul de puternica din punct de vedere emotional cu Sailor Saturn, favorita mea de altfel, insa eu ador piesa.

Vanessa Carlton canta ‘Twilight’.

PS: Poate ca nu e o idee atat de rea sa revad Sailor Moon. Mai se baga cineva?

5 comentarii on "O piesa emotionanta si niste amintiri despre Sailor Moon"

Docica on 20 martie 2009 la 16:10 spunea...

Eu inca am pe desktop o "poza" cu Sailor Marte. Eu m-as baga, dar cred ca nu as avea timp sa revad tot serialul si mi-ar parea rau sa il incep, iar apoi sa ramana asa, in coada de peste.

Anonim spunea...

eu l-am revazut acum vreo 2 ani..dar mai vreau o data..chiar imi venise si mie cheful acum cateva zile cand ascultasem moonlight densetsu

Ionutz on 20 martie 2009 la 19:57 spunea...

ma bucur sa vad ca mai exista fani sailor moon printre noi ;) eu am vazut serialul prima oara pe italia unu, ulterior pe tvr si in cele din urma l-am scos de pe net, format dvdrip 10 dvduri. colectionez animatie din perioada copilariei mele si imi face placere sa le vizionez atunci cand am timp! :)

Anonim spunea...

Dude... acum un an si jumatate am revazut serialul :D cand incepem? :)) facem un sincron :P

FLORIN on 24 martie 2009 la 12:52 spunea...

de ce nu? poate si o intrecere. cine vede primul toate episoadele?;))

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez