vineri, 20 martie 2009

Dorinte

Publicat de FLORIN la 00:56
Asta se intampla cand stai pana seara tarziu hoinarind pe bloguri incarcate de dorinte patimase sau amintiri transformate in dorinte(aici ). Daca ma gaseam sa scriu acum vreun an un astfel de articol probabil ca as fi devenit foarte poetic si deloc clar. Acum ma gandesc ca dorintele astea sunt destul de clare. O sa descopar pe parcursul aparitiei lor in radurile acestui articol.

1. Imi doresc sa scriu o carte- nu neaparat una care se va vinde in milioane de exemplare, dar una de care sa fiu eu multumit.
2. Sa fiu rapit cat mai curand de Ionutz pentru totdeauna.
3. Sa o vad pe B in concert. Cred ca ghiciti cine e B?
4. New York.
5. Sa zbor.
6. Sa invat sa inot.
7. O Romanie gay-friendly.
8. Sa ma mai dezmortesc putin.

Si lista e deschisa. Voi ce dorinte aveti?

7 comentarii on "Dorinte"

Anonim spunea...

tare frumoase dorintele tale, sa ti se implineasca repede :)

Anonim spunea...

o dorinta am, si anume sa-mi gasesc, impreuna cu prietenul meu, un loc pe lumea asta, unde sa muncim si sa fim fericiti.

Docica on 20 martie 2009 la 14:46 spunea...

Eu imi doresc enorm un copil. Mai vreau sa plec in Norvegia si sa traiesc acolo cu sotul meu (el acolo este acum, la munca) si mai ales mi-as dori sa vad lumea (am fost in Viena si in paris, dar mai sunt o groaza de vazut).

FLORIN on 20 martie 2009 la 15:35 spunea...

joacadeamine: multumesc. asa sa se intample.:)
Mihai: cred ca pentru dorinta ta ai nevoie decat de o romania gay-frinedly(7).
docica: iti doresc ca toate dorintele tale sa se indeplineasca si sunt sigur ca se vor implini.;)

Emy on 20 martie 2009 la 21:51 spunea...

Imi doresc sa mi se indeplineasca orice dorinta am... stiu... sunt egoist! Vreau sa-mi gasesc printul pe cal alb si sa mor la 100 de ani, dupa o viata pe care stiu ca am trait-o.

PS: sa ai parte doar de ceea ce-ti doresti!

Anonim spunea...

Vrei sa zbori....cu parasuta??

FLORIN on 22 martie 2009 la 21:40 spunea...

raducu: ar fi o idee si asta.;)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez