miercuri, 25 martie 2009

La multi ani pentru Elton John

Publicat de FLORIN la 17:45
Azi Elton John implineste frumoasa varsta de 62 de ani. Ce pot sa spun despre Elton John? A facut atat de multe incat nu stiu de unde sa incep. Sa incep prin a spune ca Elton John e homosexual. A vandut peste 200 de milioane de albume, 16 prezente in top 10 american, din care 9 no. 1-uri , de cinci ori castigator al premiului Grammy, Elton mai are prin vitrina si un Oscar, un Glob de Aur si un premiu Tony.

Dincolo de cariera muzicala, Elton John s-a implicat activ in lupta contra HIV/SIDA, dar si in lupta pentru drepturile persoanelor gay. Din 21 decembrie 2005 Elton si-a legat viata oficial de partenerul sau David Furnish.

Azi, noi ii uram lui Elton ‘La multi ani’. ‘Candle in the wind’ este preferate mea de la el. Din pacate nu am gasit varianta Marylin Monroe, dar piesa conteaza.

Care e favorita voastra de la Elton?


8 comentarii on "La multi ani pentru Elton John"

Anonim spunea...

preferata mea de la el e "your song"... e superba!;)

Anonim spunea...

Sacrifice e printre cele mai bune piese

FLORIN on 25 martie 2009 la 19:15 spunea...

imi place si sacrifice, dar mai mult candle in the wind. cred ca am si plans la un moment dat cand rula clipul cu marylin pe vh1.;))

Pinocchi0 on 25 martie 2009 la 19:28 spunea...

Si mie imi place "your song".

Anonim spunea...

Happy birthday Sir Elton! "Sacrifice"

Anonim spunea...

Preferata ? Greu tare
Sorry Seems To Be The Hardest Word
Dar nu pot sa ma opresc aici/
Original Sin si I Want Love - albumul Songs From The West Coast
Made In England
True Love, If You Were Me si Ain't Nothing Like The Real Thing -albumul Duets
Runaway Train ( cu Eric Clapton-excelenta)
The Bitch Is Back
Iar de pe albumul Sleeping With The Past piesele Amazes Me si Stone's Throw From Hurtin' eclipseaza Sacrifice in lista mea
Happy Birthday Sir Elton John!

Docica on 25 martie 2009 la 20:27 spunea...

la mine cu siguranta : Original Sin ... the best of the best! Asta pentru ca piesa imi aminteste de un moment din adolescenta mea cand m-am simtit cam ca fata din videoclip. Iar in rest nu pot sa fac un top. Toate sunt frumoase... de fapt nemuritoare.

Ionutz on 25 martie 2009 la 20:29 spunea...

printre preferatele mele mentionez: candle in the wind, sacrifice, Don't Let The Sun Go Down On Me, Sorry Seems To Be The Hardest Word, nikita, circle of life, The Train Don't Stop There Any More...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez