luni, 9 martie 2009

House M.D. ,un serial diferit?

Publicat de Ionutz la 22:34
Avand in vedere euforia manifestata, mai ales in ultima perioada, pentru filme si seriale, m-am hotarat sa va prezint si eu serialul meu preferat. Nu stiu daca este genul vostru de serial, nu stiu nici macar daca va atrage personajul insa eu il gasesc fascinnt.

"House m.d." ne prezinta povestea doctorului cu acelasi nume, acest barbat fiind cu totul diferit de restul persoanelor care il inconjoara. Este cinic, pare suparat pe viata mai tot timpul, insuportabil si insistent, retras intr-o lume care pare doar a sa. Numai cazurile de o dificultate sporita ii atrag atentia provocandu-i geniul incontestabil.

Au existat momente in care nu ma puteam opri sa vad episod dupa episod, punctul culminant fiind atins undeva in iunie anul trecut, cand am vizionat aproape un sezon intr-o zi si o noapte! :D

Hugh Laurie, castigator a doua Globuri de aur pentru acest rol, reuseste sa dea viata acestui personaj neobisnuit care m-a cucerit. Inceput in anul 2004 acest serial a ajuns deja la sezonu 5 si nu cred ca se va opri prea curand...

5 comentarii on "House M.D. ,un serial diferit?"

Emy on 11 martie 2009 la 22:55 spunea...

Da... sunt de acord cu tine. E genial serialul si ador personajul. Nu am reusit sa iti dobor recordul de o zi si o noapte, dar am vazut sezonul 3 in trei zile:)). Ma bucur ca mai exista si altcineva care il adora...
Episodul meu preferat din toate sezoanele e ala in care face competitie cu Dumnezeu...
Cine l-a creat pe Greg House, e cu adevarat un geniu.
Si cum spune chiar el: il are pe Dumnezeu in interior, daca avea cancer era mai usor;)
PS: isac.emi90 (YM)

Ionutz on 12 martie 2009 la 10:58 spunea...

am respirat usurat cand am vazut comentul tau. incepeam sa cred ca nu e pe gustul nimanui de aici! toata lumea e innebunita dupa neveste disperate si am zis sa vin cu ceva diferit. ma bucur mult sa vad ca mai sunt fani "house" printre gay ;)

Anonim spunea...

:))) am vazut 2 episoade...ca sa concluzionez, o sa mai caut...e super!

Anonim spunea...

nu toata lumea e innebunita dupa neveste disperate, dar nici dupa House MD

Anonim spunea...

De unde ati downloadat dr. House cu o viteza decenta? Am auzit de el recent, mi-a placut primul episod foarte mult, dar prind o viteza de toata jena... :(

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez