sâmbătă, 7 martie 2009

Gordon Brown ataca problema casatoriilor gay din California

Publicat de FLORIN la 10:58
Premierul Marii Britanii, Gordon Brown a dezbatut problema casatoriilor gay din California, catalogand "inaceptabila" retragerea drepturilor de casatorie pentru persoanele gay.

El a spus ca interzicerea casatoriilor gay este un pas inapoi fata de progresul din ultimii ani legat de stoparea discriminarii.

California este al 28-lea stat american care interzice casatoria intre persoane de acelasi sex.

4 comentarii on "Gordon Brown ataca problema casatoriilor gay din California"

Anonim spunea...

dar cei care au apucat sa se casatoreasca anul trecut cand era legal ce fac acum??? ii divorteaza??? si daca te casatoresti intr-un stat unde e legal si pleci in alt stat unde nu e legal, inseamna ca nu ti se recunoaste certificatul??? eu n-am inteles faza asta..nu ca as vrea sa ma insor, nu am de gand, dar mi se pare aiurea sa spui m-am insurat in Spania dar cand ma intorc in Romania sunt celibatar!!

Anonim spunea...

logic, certificatul de casatorie nu e valabil decat in tara in care a fost intocmit si in tari unde casatoriile sunt legale (si poate si acici exista "chestiuni" de "valabilitate")

Anonim spunea...

si atunci ce rost mai are sa te legi la cap daca nu te doare???

Anonim spunea...

Pai tocmai, Raducu, te legi la cap atunci cand te doare. Dar e bine sa stii ca in acel moment ai la indemana pastila necesara.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez