luni, 30 martie 2009

Ce s-ar intampla daca ...?

Publicat de FLORIN la 18:25
...doi barbati si-ar da intalnire intr-un bar ca oricare altul si s-ar saruta? In America, si-au pus intrebarea aceasta cativa producatori de televiziune, care au observat rezultatul din inregistrarea de mai jos.

In aceleasi circumstante, ce credeti ca s-ar intampla intr-un bar din Romania daca doi barbati s-ar saruta si ar fi tandri intre ei?

5 comentarii on "Ce s-ar intampla daca ...?"

attitude on 30 martie 2009 la 19:38 spunea...

s-ar intampla evidentul :)

Anonim spunea...

nu e normal nici ca cei str8 sa se sarute in public.totul tine de bunul simt al fiecaruia....

cristian spunea...

Eu am o prietena care ar recationa cam ca blonda. Cred ca si pe mine m-ar deranja un cuplu prea "lipicios". Daca nu s-a observat , nu am specificat ce fel de cuplu.Dar mi-as intoarce privirea in partea cealalta.

FLORIN on 31 martie 2009 la 16:25 spunea...

... dar un mic sarut ar strica?

Anonim spunea...

eu m-am sarutat cu iubitul meu in mai mult decat un singur bar... lumea se uita ciudat, dar atat.... si argumentul pe care 99% din gay il aduc, cum ca nu le-ar placea sa vada nici cupluri str8 sarutandu-se e tipic romanesc... e un argument nu prea solid, care e ceva de genul cu vulpea si strugurii acri.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez