vineri, 20 februarie 2009

Un mic joculet

Publicat de FLORIN la 10:47
Nu dureaza mai mult de 30 de secunde. Tare simpaticut l-am primit pe mess de la Ionutz. Incercati-l aici.

3 comentarii on "Un mic joculet"

Anonim spunea...

Eu am incercat de la inceput sa pun gunoaiele la cos si nu ma lasa mouseul :)) e la plesneala jocul asta

FLORIN on 21 februarie 2009 la 10:55 spunea...

in prima faza eu nu m-am prins, dar apoi am incercat si mie mi le-a pus la cos. chestia e ca trebuie sa fii exact pe directia cosului.:)

Anonim spunea...

nu m-am prins din prima, fiind joc...eu sunt obisnuit cu viata reala, acolo pun gunoaiele "unde trebuie" adica in cos si ma mandresc cu faprul ca nu am aruncat goaie pe jos de pe vremea cand eram clasa a 8-a

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez