miercuri, 18 februarie 2009

Piesa cea mai enervanta a momentului

Publicat de FLORIN la 21:23
Ma indoiesc ca nu ati auzit-o. Cica ar fi hitul romanesc al momentului. Dar, daca nu ati auzit-o nu poate fi de rau. E atat de stupida si totusi te prinde atat de usor ... chiar daca te enerveaza. Trebuie sa fie ceva psihologic si cred ca aceste case de discuri din Romania despre care se spune ca nu stiu ele ce fac, sunt chiar foarte bine puse la punct.

Cineva imi spunea ca nivelul meu la ce fac pe aici pe blog este de clasa a cincea. As intreba persoana in cauza de ce nivel este aceasta piesa?

4 comentarii on "Piesa cea mai enervanta a momentului"

Anonim spunea...

Daca ma intrebi pe mine mi se pare nici mai buna dar nici mai proasta decat oricare din piesele lui Timberlache ( asa ii spun eu omului ). Si asta face bani grei cu muzica.
Efectele audio si miscarile moderne nu reusesc sa compenseze in ochii mei melodia monotona si versurile cam cretinute.
Cer sa consemnati ( ca circumstante explicative ale evaluarii mele varsta: 39 )

Anonim spunea...

am ascultat melodii mult, mult...dar mult mai proaste decat asta

FLORIN on 19 februarie 2009 la 14:25 spunea...

cristian: pai in principal de versuri vorbesc aici, ca nu intru la melodie, instrumentaj ... "doar ea/imi aduce linistea/ cand se opreste muzica..":D

Mihai: si eu sunt sigur ca am ascultat, dar asta cred ca e "cretinuta" momentului;))

Anonim spunea...

buna!
oooh da, e o piesa foarte enervanta! poate ca nu e mai proasta decat multe altele, dar mi se pare al naibi de stridenta.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez