marți, 17 februarie 2009

Prima casatorie gay din Romania la Acces direct la ANTENA1

Publicat de FLORIN la 21:21
Pai, unde altudeva decat la cea mai tabloidizata televiziune a momentului si cu cine altcineva decat cu omul lor de baza, respectiv domnul Madalin Ionescu?

Astazi, daca in intervalul 17:00-19:00 ati dat pe ANTENA1 ati aflat ca s-a intamplat ca doi gay sa se casatoreasca in Romania. Va mirati? Ei bine, povestea suna in felul urmator. Un cuplu de gay a vrut sa se casatoreasca ... si a gasit un mod cum sa faca asta. Nu, nu s-a schimbat legea din Romania, ci au gasit un preot cu propia parohie care s-a oferit sa le uneasca destinele in fata Lui Dumnezeu.

Nici acum nu intelegeti? Audientele aduc bani in contul televiziunilor, iar modul in care unele televiziuni inteleg sa faca audienta este acela de a pune un titlu senzational care sa atraga romanul lipsit de subiecte de barfa in fata televizorului. Respectiv, se gasesc doi gay care au fost "casatoriti" de un preot mai ... "pacatos" si ii invitam "deghizati" sa ne spuna "intamplarea" filmata. Stim bine ca aceasta casatorie nu e recunoscuta de Biserica Ortodoxa, chiar daca a fost realizata de un preot ortodox ... cu acte in regula. Cat despre cei doi gay, daca ne punem intrebarea "ce au vrut sa faca?", ma indoiesc ca le-a iesit ... sau poate ca da. Poate ca au vrut sa arate ca este posibila casatoria intre persoane de acelasi sex si in Romania, atata timp cat gaseste "intelegere" la un preot, poate ...habar nu am.

Sigur este ca "dezbaterea", adica vreau sa zic CIRCUL, la care nu am putut privi mai mult de 10 minute, a fost mult sub limita penibilului.

Ce s-a intamplat mai exact in cele 10 minute? In centru, cuplu de proaspat casatoriti, un psiholog si un "aparator" ( nu stiu cum altfel sa il numesc, fiindca nu am aflat despre cine e vorba) al Bisericii. Imprejur, de-o parte Tudor Kovacs, castigatorul premiului pentru promovare lgbt la Gala Premiilor Gay din 2008, si inca un aparat al drepturilor lgbt, avand in jur un public platit care avea foite albe de aceeasi marime, puse sub forma de pancarde pe care scria "Bravo". De cealalta parte, Ioana Ciuculete (sper ca nu ii gresesc numele), a inlocuit-o pe cealalta interpreta de muzica populara, caruia mama i-a spus sa se casatoeasca de 3 ori , dar sa fie "barbat", fiind incojurata de acelasi public platit, la care se gaseau pancarde pe care se observau mesaje precum "Rusine". Un anonim mai suna si isi spune si el povestea, respectiv casatoria infaptuita de un preot in anii 1980 cu partenerul de viata. "Aparatorul" mai zice un cuvant ca "degenerati". Restul, nici nu imi amintesc ... ma indoiesc ca altcineva ar fi putut ramane cu ceva din "dezbaterea" in cauza. Dar sa nu uitam rezultatul, adica audienta pentru ANTENA1.

Nu de alta, dar ANTENA1 trebuie sa depaseasca PROTV-ul, respectiv "Happy Hour" ... cumva ( nu conteaza cum). Baga pe gat pe Magda Ciumac, ni-l aduce pe Tolea, o face vedeta pe Sexxy Braileanca, ne punem sa il auzim pe cel mai tare manelist si vorbeste despre cupluri de gay "colorate". Asta e reteta succesului in Romania. OTV-ul s-a generalizat.

9 comentarii on "Prima casatorie gay din Romania la Acces direct la ANTENA1"

cartiergay on 17 februarie 2009 la 22:14 spunea...

Dacă ai reuşit să te uiţi 10 minute....îţi invidiez calităţile puternice! Dacă acel cuplu era compus din oameni raţionali nu se lăsau nicicum constumaţi în acele costume oribile care întăresc, din nou, binecunoscutele clişee....Mizerabil! Toată lumea îţi va spune că de vină este criza economică, ce mai raţiune, bun gust sau respect....aaaa, astea nu erau parcă nişte mituri?

Pinocchi0 on 17 februarie 2009 la 22:16 spunea...

Ce circ. Dar in fine, e un inceput. Fragmentul e prea scurt ca sa-mi dau seama ce s-a intimplat acolo. Zici ca e de prost gust? Dar cit bun gust exista la televiziunile romane?

Comercial sau nu, este un mod de a intra in constiinta boborului, fie si pe usa din dos.

Anonim spunea...

Grotesc!
Am o nelamurire. Vrei sa te casatoresti tu barbat fiind cu un alt barbat( asta inteleg). Dar ce anume te face sa vrei sa faci cununie religioasa ortodoxa? Un gay crestin ortodox ar trebui sa respecte pozitia bisericii si sa o tina in post si rugaciune poate poate s-o vindeca. In alte conditii de ce ai nevoie de aprobarea unei instante care stii ca se insala in privinta ta, aprobare care cu siguranta nu va veni.
Mie mi se pare ilogic sa bati la o poarta inchisa de secole , mai ales azi cand exista alte cosfintiri ale unei uniuni intre doi oameni.
Cred ca e o facatura show-ul si inca una de enorm prost gust.
Eu si partenerul meu, daca ne vom casatori ,o vom face discret, cu demnitate asa cum incercam sa facem totul in viata noastra .
Dar o sa va anuntam sa va bucurati cu noi...
:):)

Unknown on 18 februarie 2009 la 16:28 spunea...

Felicitari pentru emisiune. Sincer imi place ca in sfarsit comedia romaneasca are caracter/ Senzational.

FLORIN on 18 februarie 2009 la 20:30 spunea...

ma bucur ca nu sunt singurul care nu a inteles ce a vrut acest cuplu sa faca.

HappyGay: uneori ma intreb daca rabdarea in astfel de cazuri poate fi numita o calitate. cat despre motvul invocat de televiziuni, respectiv criza economica, adauga si faptul ca antena incearca de ani sa fie lider pe tronsonul 17-19. niciodata nu a reusit. saptamanile trecute insa se laudau ca acces direct a reusit sa depaseasca "happy Hour" doua editii in aceeasi saptamana.

Pinnochio: cred ca sa intram pe usa din spate nu e neaparat rau, dar daca iesi tot pe acolo si de data asta la usa din spate mai esti asteptat de alti cativa oameni care arunca cu rosii in tine nu cred ca e o evolutie. si inrautatirea situatiei cred ca se poate vedea prin cresterea intensitatii violentelor la gaypride. asa ca eu nu prevad evolutia daca cauza ne va fi prezentata astfel

cristian: sunt total de acord cu tine. prost gust e putin spus. trebuie inventat un alt termen, dar mi-e teama ca nu sunt destul de inteligent sa fiu eu acela care o face acum;))

robert: ma bucur ca pentru tine toata chestia asta poate sa mai apara amuzanta.;)

inca un lucru pe care mi l-am amintit din cele 10 minute, care trebuie sa il spun pentru a intelege de ce natura a fost circul si cu ce persoane s-a consumat. psihologul de serviciu se afla intr-o polemica , cu cuplu de gay referitoare la drepturile comunitatii gay. ea spunea ceva de genul "din punct de vedere psihologic nu aveti dreptul sa cereti drepturi". cineva sa ma lamureasca va rog frumos.:D

Pinocchi0 on 18 februarie 2009 la 23:01 spunea...

Florin, cu siguranta ca nu esti singurul care n-a inteles. Nici eu n-am inteles, dar ma rog, sintem in Carnaval si nu trebuie neaparat sa inteleg. M-am gindit la rezultat -- intrarea pe usa din dos. La iesire nu m-am mai gindit, in speranta ca raminem acolo.

Cit despre psiholoaga de servici -- cred ca ea este cea care trebuie sa te lamureasca. Din partea mea ar avea doua alternative: ori face asta (si convingator, nu oricum), ori nu este persoana potrivita pentru serviciul respectiv. (Daca am inteles bine si de Accept este vorba.) Ca "simplu cetatean" poti sa iti permiti sa ai orice fel de pareri. Cind esti "de servici" atunci se presupune ca reprezinti parerile "serviciului", cel putin pe ici si colo, adica in punctele esentiale.

Anonim spunea...

Florin, nu mai incerca sa intelegi ca nu e de inteles nimic aici. Ia mai bine CD ul cu Mozart si pune-l pe repete de 2-3 ori sa treaca senzatia de scarba. Daca nu trece ,e mai grav! Scoate tv ul din priza 1 saptamana, ia-ti puiul cu tine si mergeti la Sinaia. Aerul curat si castelul Peles fac minuni in calmarea iritarii.

Anonim spunea...

Pinnochio multumesc, mi-ai amintit de Led Zeppelin " In Through The Out Door". Nu imi dadeam seama ce dor imi era de ei...

FLORIN on 19 februarie 2009 la 14:24 spunea...

muzica asta, tot timpul ne salveaza...:)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez