miercuri, 18 februarie 2009

Premiile Oscar duminica in direct la HBO

Publicat de FLORIN la 21:24
Am intrat in saptamana Oscarurilor. Se stiu nominalizatii, se pregatesc concurentii, se intinde covorul rosu, fiecare isi scrie multumirile, dar cine va castiga? Raspunsul il veti afla duminica seara ( luni dimineata ) de la 03:00 pe HBO si pe PRO7 in varianta nedublata in limba engleza.

Voi pe cine pariati?

6 comentarii on "Premiile Oscar duminica in direct la HBO"

Anonim spunea...

Nu indraznesc sa pariez dar sper:
Meryll Streep
Sean Penn
Philip Seymour Hoffman-rol secundar
Milk

Anonim spunea...

doamne ajuta la meryl:)

FLORIN on 19 februarie 2009 la 14:25 spunea...

nu am reusit inca sa vad 'doubt'. in schimb, am vazut cum s-au descurcat angelina, respectiv kate. doua interpretari fara cea mai mica greseala.

Anonim spunea...

eu am incercat sa vad trailerul la revolutionary road si am crezut ca mor de plictiseala..sa cauti macar trailerul la "doubt":D
->aaa..si am vazut si rachel getting married..mie imi place mereu anne hathaway, dar era filmat "zgaltait" si ma lua ameteala:D

FLORIN on 19 februarie 2009 la 19:20 spunea...

a da. am vazut si cu rachel getting married. e adevarat ca la revolutionary road trailler-ul nu e prea reusit, dar filmul e foarte bun.

Anonim spunea...

eu nu stiu sincer pe cine sa pariez. slumdog millionaire e de departe cel mai bun film pe care l-am vazut in ultimii ani... insa data fiind toata dezbaterea cu proposition 8 in california de anul trecut si faptul ca majoritatea actorilor au sprijinit casatoriile gay, as zice k milk are o sansa in plus la cel mai bun film. in rest, eu zic kate winslet, sean penn, si benjamin button va lua pentru machiaj. :)))

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez