marți, 24 februarie 2009

Orele - 25 februarie pe TVR 1

Publicat de Ionutz la 22:20
Miercuri, ora 22:15, in cadrul rubricii "Filme soc", putem viziona filmul "Orele" (The Hours) - 2002.

Acest film ne aduce in prim plan nume cu greutate precum Nicole Kidman, Julliane Moore, Meryll Streep. Filmul a castigat premiul Oscar in 2003 pentru cea mai bună actriţă în rol principal - Nicole Kidman, premiul Ursul de Argint la Festivalul Internaţional al Filmului de la Berlin, pentru: cea mai bună actriţă - Nicole Kidman, Julianne Moore, Meryl Streep precum si doua premii Globul de Aur pentru: cel mai bun film, categoria dramă, pentru cea mai bună actriţă - Nicole Kidman. La acestea se adauga inca opt nominalizari la Oscar.

În anii `20, în apropierea Londrei, scriitoarea Virginia Woolf se luptă cu o grea boală psihică si incearca sa termine romanul "Mrs. Dalloway" (care a avut titlul provizoriu de "Orele"). După 20 de ani, la Los Angeles, Laura Brown citeşte această carte. Romanul are o influenţă atât de puternică asupra sa, încât Laura decide să-şi schimbe radical existenţa. La New-York, în zilele noastre, Clarissa Vaughn, versiunea modernă a eroinei din romanul Virginiei Woolf, îşi ajută un prieten bonav de sida, să treacă peste cele mai grele momente. Ce uneşte destinele celor trei femei, care au trăit în epoci atât de diferite? Este literatura atât de puternică încât să poată modifica vieţile celor ce deschid paginile unei cărţi?

10 comentarii on "Orele - 25 februarie pe TVR 1"

Anonim spunea...

imi place julianne moore mai mult decat nicole kidman..i-ar trebui si ei un oscar..dar nu la anul:))

Anonim spunea...

personal, nu ma ghidez in lumea filmului dupa "Oscar" castigate...mi se pare superficial

Anonim spunea...

iar Meryl Strip imi placea mai mult pana sa castige atatea premii Oscar, mi se pare ca prin asta a devenit "comericala" sau "mondena"...nu stiu, e o senzatie ciudata...si Miranda Richardson e o actrita extraordinara, si nu are colectie de Oscar-uri...fapt pentru care mi se pare si mai buna

Ionutz on 25 februarie 2009 la 10:36 spunea...

Dubios: si mie imi place julianne mai mult decat nicole :p
Mihai: pentru mine oscarurile pot fi cel mult un reper, dar in niciun caz nu ma ghidez dupa ele. Dovada suprema ar fi ca unele filme, chiar daca nominalizate la Globul de Aur sau Oscar, nu primesc un punctasj mare de la mine...

Pinocchi0 on 25 februarie 2009 la 11:11 spunea...

E un film foarte reusit, mi-a placut mult. Putin off-topic: Cel mai tare m-a impresionat sa recunosc, in imaginile biografice, garile tipice de la marginea Londrei, asa cum au fost intotdeauna si mai sint si in ziua de azi. Am avut senzatia stranie ca sint acolo si ca Virginia Woolf se ineaca in Tamisa undeva in apropierea mea.

Anonim spunea...

Mihai, Meryll Streep nu a castigat" atatea" premii. Doar 2,unul in 1979 si unul in 1980 (vezi imdb.cm). Spui ca ti-a placut mai mult inainte? De la debutul ei in 1977 la care roluri te referi?
Iar cele 2 roluri de Oscar sunt cu adevarat extraordinare:
1980-Kramer vs Kramer- rol secundar
1982-Sophie's Choice -rol principal
DUPA :
Silkwood, Failing In Love, Out Of Africa( nu se poate sa nu iti fi placut asta!),The Hours, Angels In America( nici asta?),Doubt(comercial?), Mamma Mia( da , filmul asta e comercial, dar ea e plina de energie si de bucuria de a trai)
INAINTE:
eu retin doar doua roluri secundare in Ihe Deer Hunter si Manhattan .

Anonim spunea...

Si inca ceva, stiu ca e o rautate din partea mea, dar nu ma pot abtine sa nu pun alaturi doua fraze
"personal nu ma ghidez dupa Oscar castigate" pentru ca 4 randuri mai jos "miranda nu are colectie de Oscar...fapt pentru care mi se pare si mai buna"
Pai, ori te ghidezi ( chiar daca pe invers), ori nu te ghidezi?

Anonim spunea...

off..saraca meryl streep..daca si ea are atatea..mie mi se pare cea mai nedreptatita(adica..si hillary swank are 2 oscaruri si ambele la rol principal)..eu tot sper sa o depaseasca pe katherine hepburn(cu 4), fiindca mi se pare mai buna si..e cea mai draguta:D
->si in legatura cu Mamma Mia..a fost dragutel..si Meryl mereu face cate o pauza cu cate un film mai usurel asa:"Death becomes her", "Shedevil"

Anonim spunea...

Hilary Swank este de departe cea mai buna actrita a momentului si nu exagerez cand spun ca si din toate timpurile!!
restul ma lasa indiferent..

Anonim spunea...

ba paris hilton e cea mai buna actrita!

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez