luni, 23 februarie 2009

Cel mai bun actor in rol principal - Sean Penn pentru Milk

Publicat de FLORIN la 12:41
Sean Penn a castigat Oscarul ( al treilea din cariera) pentru ' Milk ' asa cum merita.
A fost momentul de sarit in sus al serii, mai ales pentru ca avea asa o mare competitie. Dar Academia a facut ce trebuia de data asta.

4 comentarii on "Cel mai bun actor in rol principal - Sean Penn pentru Milk"

Docica on 23 februarie 2009 la 18:48 spunea...

Abia am vazut filmul. Mi s-a parut atat de bun incat nu am rezistat sa nu public si eu pe blogul meu un articol despre el. Intr-adevar, a meritat Oscarul!

Anonim spunea...

Nu cred ca a fost mare competitie la rol principal masculin. Sean Penn este din alta categorie de actori decat contracandidatii sai. Doar Brad Pitt peste vreo 10-15 ani poate va ajunge la nivelul lui Sean.
Trebuie sa recunosc insa ca nu sunt foarte in tema, din categoria asta am vazut doar Milk. Voi vedea si Frost/Nixon curand si voi putea compara.

FLORIN on 23 februarie 2009 la 20:29 spunea...

mickey rourke ar fi putut lua oscarul si el. pentru majoritatea, el era favoritul, si desi am vazut decat cateva scene din the wrestler sunt convins ca a facut un rol foarte bun, desi mi-e greu sa cred ca a l-ar fi putut depasi pe sean penn, dar de multe ori cand se da premii se tin cont de mai multe aspecte, cum ar fi putut fi in cazul de fata cele doua oscaruri ale lui sean sau titlurile din presa de afara ' marea revenire a lui mickey rourke'. din fericire, sean a fost premiat asa cum si merita

ma bucur docica pentru ca ai intrat in clubul fanilor sean penn.;))

Anonim spunea...

am vazut milk. si sean penn a fost extraordinar. merita cu adevarat oscarul! insa filmul in sine imi aduce aminte de "la vie en rose" de anul trecut. cum asa? un film prost, prost regizat, cu o interpretare buna! incredibil?! tot filmul e doar un colaj de evenimente care adeseori nu se leaga... insa sean penn a fost bun, merita clar oscarul!

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez