luni, 2 februarie 2009

Filme recomandate de Florin si Ionutz

Publicat de Ionutz la 17:52
Avand in vedere faptul ca atat eu cat si Florin suntem cinefili convinsi, am decis ca in ficare luna a anului sa va prezentam, din filmele vazute de noi, pe primele 10. Fiecare film primeste doua punctaje intre 0 si 5 stele. Insa topul se va face in functie de media dintre cele doua.

Astfel, din 27 de filme vizionate, primele zece filme ale lunii ianuarie sunt:

1. In America – sau forta ce tine unita o familie.
(Florin si Ionutz 4,75) Media 4,75

2. King Kong – sau meschinitatea oamenilor in fata naturii.
(Florin 4,75 Ionutz 4,50) Media 4,625

3. Titanic – sau cum dragostea adevarata merita traita indiferent de consecinte.
(Florin 5 Ionutz 4,25) Media 4,625

4. Schindler’s list – sau povestea adevarata a unui bine absolut.
(Florin 4,25 Ionutz 4,75.) Media 4,50

5. The Dark Knight – sau lupta dintre trei filozofii: cea a omului legii, a justitiarului si a anarhistului. ( Florin 4 Ionutz 4.75.) Media 4,375

6. The Constant Gardener – sau ipocrizia din spatele marilor puteri ale globului.
( Florin 4 Ionutz 4,50) Media 4,25

7. Burn after reading – sau satira spumoasa a lumii contemporane.
( Florin 4,50 Ionutz 4) Media 4,25

8. The bucket list – sau cum o tragedie poate naste o prietenie vesnica.
( Florin 4 Ionutz 4,50) Media 4,25

9. Monstru – sau disperarea de care suntem capabili pentru a pastra dragostea langa noi. (Florin 4,25 Ionutz 4,25) Media 4,25

10. Pride and Prejudice – sau cum dragostea invinge indiferent de piedica numita „clasa sociala”.
( Florin si Ionutz 4,25) Media 4,25

Speram sa indragiti aceasta noua rubrica. Asteptam parerile voastre!

14 comentarii on "Filme recomandate de Florin si Ionutz"

Anonim spunea...

Cate ore are la voi ziua de aveti atata timp pentru filme?? eu n-am mai vazut un film de nu-mi aduc aminte :( n-am timp, dar nici rabdare :(

Docica on 2 februarie 2009 la 19:43 spunea...

Am vazut 8 din 10. Dintre toate cele mai bune mi s-au parut: Schindler’s list, Titanic, Monstru, The Dark Knight si Burn after riding. Ultimul, am inteles ca ar fi propus pentru Oscar... in fine, si eu sunt cinefila. Asa ca va recomand filmele lui Tim Burton. Le ador pe toate. Dintre ele prefer Mireasa moarta ( Tim Burton's Corpse bride). Ati vazut vreunul?

Ionutz on 2 februarie 2009 la 20:22 spunea...

raducu, si la noi sunt tot atatea ore, totul e sa iti placa filmele! ;)
docica, de la Tim Burton am vazut Edward Scissorhands care m-a impresionat in mod deosebit! Florin spune ca a vazut acum ceva vreme Corpse bride, a carui idee i s-a parut originala. ;)

Anonim spunea...

hey, ceva comedii sau animatii? The love Guru e super!

Ionutz on 2 februarie 2009 la 21:17 spunea...

Burn after reading intra la comedii iar the bucket list a avut portiuni amuzante. multe comedii nu au ajuns in primele 10.
p.s. mie imi plac mult animatiile, mai ales cele japoneze si disneyurile clasice.

Anonim spunea...

locuiti cumva in ardeal, in inima lui?:-)

Ionutz on 3 februarie 2009 la 14:14 spunea...

categoric nu ;p legatura fiind? :D

Anonim spunea...

hey, ca sa nu se creeze confuzii va spun ca "anonim" care a scris despre Love Guru sunt eu, Mihai...daca mai postez coment-uri voi semna Mihai. Mult bine voua!

Anonim spunea...

Incape aici si topul nostru pe ianuarie?
10- The Lucky Ones - sau Ce ti-e scris in frunte ti-e pus
9- Wall E - animatie - Cu candoare despre dragoste, oameni si masini.
8- 8 femmes- Poveste gen agatha christie ,Imagini foarte frumoase cu femei :) :)
7- Oh Brother Where Art Thou- Coen brothers clasic. George Clooney de zile mari
6 - Doubt Sau cat de subtire e granita dintre bine si rau. Meryl Streep si Philip Seymour Hoffman impecabili.
5 Othello- Kenneth Branagh si Lawrence Fishburne
4- In Bruges- despre crima, pedeapsa si principii in Bruges. Collin Farrel si Ralp Phiennes
3 - Slumdog Milionaire- sau Cum se face un film adevarat dintr-o poveste de film indian.
2 - Milk- Sean Penn ne preda o lectie de istorie gay si inca una de arta actoriceasca.
1 - Vicky Christina Barcelona- poveste incurcata ( a la Woody Allen)cu oameni frumosi ( Scarlett Johanson, Havier Bardem, Penelope Cruz) in imagini de vis.

FLORIN on 5 februarie 2009 la 17:19 spunea...

din toate astea 1 l-am vazut, dar nu a intrat in lista;)) 2,3,4,5 si 9 sunt in planuri si cred eu ca au mari sanse sa se gaseasca in viitoarele liste:)

Anonim spunea...

O sa facem top in fiecare luna?
Abia asteptam sa mai citim ce ati mai vazut. Si noi suntem pasionati de film.

Ionutz on 5 februarie 2009 la 19:01 spunea...

dupa cum spuneam in articol, eu si Florin vom posta, conform preferintelor noastre, primele zece filme ale fiecarei luni. Ma bucur ca ne-am gasit toti patru, ca sa zic asa... ;p

Anonim spunea...

Noi suntem Cristian si Mihai

FLORIN on 5 februarie 2009 la 19:51 spunea...

florin si ionutz sunt incantati de cunostinta

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez