marți, 3 februarie 2009

Pe cine si ce aducem cu noi intr-o relatie

Publicat de Ionutz la 19:24
Cand doua persoane, in cazul nostru doi barbati, se decid sa aibă o relatie lucrurile incep sa se complice. Aspecte pe care le stiai sau altele de care nu aveai idee incep sa isi faca simtita prezenta. Astfel, chiar daca partenerul stia ca esti dezordonat s-ar putea totusi sa aiba un soc atunci cand garderoba ta e insirata prin toata camera. Sau grija ta exagerata pentru colectia de dvduri ar putea sa il calce pe nervi amenintand ca le arunca pe geam.

Mai sunt multe astfel de exemple insa vreau sa ma opresc asupra unui caz anume, acela in care fiecare dintre cei doi are un favorit sau favorita intr-un anumit domeniu. Alegand industria muzicala as vrea sa va spun vreo doua vorbe despre cum stau lucrurile pe la noi.
Desigur avem mai multi favoriti dar se disting de departe Freddie Mercury si Britney Spears. Cei doi nu prea par sa se impace, nu?

Pur intamplator, Freddie Mercury dar si Renato Zero, favoritii mei, sunt ambii gay (asta asa ca fapt divers). Desigur ambii apartin unei alte generatii decat Britney si au un alt gen de muzica. Cu toate astea, Britney care se aude cantand cu voiosie in casa mea, asa cum nu visasem eu pana acum, nu e asa o mare drama, daca nu se asculta prea multe melodi consecutiv, moment in care tind sa ma simt neglijat. :D

Totusi acesti artisti sunt cu noi in relatie si ma bucur sa spun ca nu s-au ucis intre ei! Am fost placut impresionat vazand ca Florin a avut rabdare la aproape intreg concertul Queen de pe Wembley si chiar a aruncat o privire interesata catorva clipuri mai vechi ale lui Renato. Dar haide sa spun si eu ca am vazut, in vreo trei „parti”, concertul Onyx Hotel al lui Britney. Ei bine nu a fost o tragedie, anumite piese chiar mi-au placut si trebuie sa recunosc faptul ca spectacolul a fost cel putin reusit.

Eu sunt un impatimit al muzicii anilor 70-90 insa chiar si asa, diversitatea muzicala pe care Florin a adus-o cu el (credeti-ma, MTV e postul lui preferat) are, necontestat, magia ei!

La voi cum stau lucrurile?

6 comentarii on "Pe cine si ce aducem cu noi intr-o relatie"

Anonim spunea...

mda, e foarte dragut ca ati "gustat" reciproc din ambele genuri...Florin! nu-ti place Queen, te bat!;)) da, cand intrii intr-o relatie, gusturile, in multitudinea de domenii, trebuiesc..."impacate" si sa fim seriosi, daca ambii parteneri ar avea aceleasi gusturi ar fi boooring. eu, de exemplu, sunt un impatimit al automobilelor, e pasiunea mea de cand ma stiu, iar prietenul meu nu are nici o legatura cu acest domeniu si dragut cum e, vrea sa stie cate ceva despre si eu zambesc si tac pentru ca stiu ca il "lasa rece domeniul". oricum, avem multe altele in comun...Salutari voua!

Anonim spunea...

Eu sunt de partea lui Ionutz, il ador pe Freddie, nu stiu cum o suporti pe Britney. Eu unul nu o tolerez, ca sa nu spun mai mult...genul ei de muzica ma calca pe nervi, ea la fel. Deci daca prietenul meu ar asculta asa ceva, cred ca i-as spune sa-si puna casti la urechi sa auda numai el. Sa fim seriosi, nu putem compara Freddie (Queen) cu Britney. Nu-ti trebuie cultura muzicala ca sa-ti dai seama!! Ai multa rabdare,Ionutz,eu la capitolul asta nu stau prea bine..

Ionutz on 4 februarie 2009 la 15:02 spunea...

Mihai, total de acord cu tine, chiar ar fi plictisitor daca am avea aceleasi preferinte! Gusturile se impaca ele, important e sa fie imbinate in proportii apropiate, sa nu se supere nimeni :p
Anonim, iti dai seama ca nu am devenit fan Britney si nici nu am mereu rabdare. Insa nu i-as putea cere sa isi puna castile. El este cel pe care il vreau alaturi de mine mereu, nu as suporta sa il privez de ceva ce ii place. Unde mai pui ca il vad si dansand uneori! :D

Anonim spunea...

eu prefer sa aiba si el aceleasi gusturi ca mine, daca suntem diferiti, lucrurile n-au cum sa mearga bine intre noi, ne-am certa mereu

Docica on 6 februarie 2009 la 14:44 spunea...

La noi lucrurile se impaca frumos, desi uneori comic. Eu ascult rock (de toate genurile), jazz, folk, tiganeasca( gen ternipe sau Shukar project), rap underground, trance, rave, clasica si pop. El asculta tangouri, ruseasca (in special veche), Bregovici (si cam tot ce suna in stilul asta), tiganeasca, si nu mai stiu... Din fericire mie imi place cam tot ce asculta el. Numai ca intr-o zi, aveam pe un MP3 player niste rock mai dur (cu versuri neonaziste). El l-a luat si a plecat sa alerge. Cand a venit era furios si m-a intrebat speriat daca eu cumva am veleitati din astea, sataniste, neonaziste etc. M-a bufnit rasul si i-am explicat pentru a miia oara ca eu ascult muzica in doua feluri: pe unele piese le ascult doar pentru muzica, pentru sunete, pe altele doar pentru versuri, iar pe unele pentru amandoua( si versuri si linie melodica). Piesele pe care tocmai le auzise el erau acolo doar pentru starea pe care mi-o dadeau sunetele, si nu versurile... de fapt nici macar nu bagasem de seama versurile. Asa ca uneori ne potrivim la gusturi, alteori eu il chinui pe el cu tot felul de nebunii.

Pinocchi0 on 7 februarie 2009 la 00:50 spunea...

Eu l-am adus pe Johann Sebastian. Domnu' Inginer il suporta cu stoicism. (hihihi...)

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez