luni, 23 februarie 2009

Castigatorii Oscar 2009 sunt ,,,

Publicat de FLORIN la 11:57
Si a trecut si noaptea Oscarurilor. Istoria a fost scrisa in aceasta dimineata inca o data pentru lumea cinematografiei mondiale. Bineinteles, nu am putut lipsi din fata micilor ecrane, luand parte la toate emotiile nominalizatilor. A castigat Kate, a castigat si Seann.

8 premii pentru 'Slumdog Millionaire'.

Iata castigatorii categoriilor:

Cel mai bun film: Slumdog Millionaire
Cel mai bun actor in rol principal : Sean Penn pentru Milk
Cea mai buna actrita in rol principal : Kate Winslet pentru The Reader
Cel mai bun actor in rol secundar : Heath Ledger pentru The Dark Knight
Cea mai buna actrita in rol secundar : Penelope Cruz pentru Vicky Cristina Barcelona
Cea mai buna regie : Danny Boyle pentru Slumdog Millionaire
Cel mai bun scenariu original : Milk
Cel mai bun scenariu adaptat : Slumdog Millionaire
Cea mai buna cinematografie : Slumdog Millionaire
Cea mai buna regie artistica : The Curious Case of Benjamin Button

Lista completa de castigatori o gasiti >aici.

5 comentarii on "Castigatorii Oscar 2009 sunt ,,,"

Anonim spunea...

am stat si eu pana dimineata.. am fost dezamagit..eh..poate "Julie & Julia" in 2010..

FLORIN on 23 februarie 2009 la 20:31 spunea...

eu am fost foarte multumit de ce s-a intamplat anul asta la oscar. nu au evitat milk - asa cum facusera domnii si doamnele de la globurile de aur, iar din ce am vazut pana acum filmele premiate meritau trofeele. e drept, mai am cateva filme nevazute printre care si doubt, de unde cred ca vine si marea ta dezamagire. dar poate la anul ... se va intampla cum speri tu.:)

Anonim spunea...

cea mai buna animatie: WallE ;)

Ionutz on 25 februarie 2009 la 10:40 spunea...

Wall-E chiar m-a emotionat, a meritat in mod categoric premiul pentru cea mai buna animatie!

Anonim spunea...

Imi pare rau de Changeling .Mi s-a parut un film bun cu o interpretare buna_Angelina Jolie

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez