marți, 6 ianuarie 2009

Neveste disperate sezonul 3 incepe la PRIMATV

Publicat de FLORIN la 21:00
Facut dupa modelul ' Totul despre sex ', ' Neveste disperate ' niciodata nu a putut ajunge la genialismul acelui serial.. din anumite puncte de vedere. Dar nimeni nu cred ca ar reusi sa faca asta. Iar printre incercarile altor producatori de a copia reteta succesului, ' Nevestele disperate ' au reusit sa razbata intr-un alt mod spre milioane de telespectatori din intreaga lume, inclusiv Romania.

Nu e atat de... necenzurat precum ' Totul despre sex ', nu e o productie HBO, dar reuseste sa i se atribuie insusiri precum interesant, amuzant, sexxy chiar si in acelasi enunt cu serialul cu care multi l-ar compara. E un pic mai serios. Si are cu mult mai mult suspans.

Sezoanele 1 si 2 au fost date in anii precedenti de TVR. Sezonului 1 ii atribui insusirea de magistral, in timp ce la sezonul 2 recunosc ca a lipsit ceva. Cred insa ca sezonul 3 va redresa asta.

Prezentand subiecte ca adulterul, relatia intre doi fosti, gelozia, probleme intime conjugale si pe alocuri si homosexualitatea, dar si banalitatile vietii, sezonul 3 din ' Neveste disperate ' va putea fi urmarit in fiecare joi din 15 ianuarie la orele 20:30 in cantitate dubla la PRIMATV.

6 comentarii on "Neveste disperate sezonul 3 incepe la PRIMATV"

Anonim spunea...

Nu-mi place serialul asta,e tras de par. am urmarit cateva episoade din primul sezon si m-am lamurit de cat de stupid poate fi si ce enervante sunt toate protagonistele

Anonim spunea...

Eu ador serialul şi personajele,deabia aştept să le revăd. Florin,tu ai urmărit primele sezoane? Dacă da, spune-mi care e personajul tău preferat.

FLORIN on 6 ianuarie 2009 la 22:43 spunea...

anonim - eu nu sunt de aceeasi parere cu tine. mi se pare foarte bine realizat si cred ca protagonistele sunt foarte bine construite ca personaje individuale.
tudor - ma bucur ca e si pe gustul tau. am urmarit toate episoadele din primele doua sezoane. cat despre un personaj principal... chiar nu stiu. toate au ceva ce ma face sa le plac. poate gabrielle, dar nu sunt sigur. dar al tau?

Anonim spunea...

Al meu e, cu siguranţă, Bree. Şi asta doar pentru că e perfecţionistă.

Îmi aduc aminte de serile de vară când se însera doar pe la ora 22, dar cu toate astea toate activităţile mele se încheiau la ora 20 în zilele de miercuri...era filmul.Îmi închideam uşa de la cameră, telefonul, şi izolam orice altceva ce m-ar putea deranja în ora cu pricina....eram aşa satisfăcut după fiecare episod, pentru că fiecare conţinea un număr mare de "faze tari".
Singurul dezavantaj este că Prima e un post comercial, asta însemnând reclamă pe parcursul episoadelor, ceea ce pe TVR1 nu se întâmpla.
Deabia aştept.....Joi la 20:30, Joi la 20:30, Joi la 20:30.....:D

Anonim spunea...

am vazut toate episoadele deja.. e super tare! daca vrei sa le vezi online, le gasesti la http://www.surfthechannel.com/show/56.html nu merg toate si nu stiu daca se pot accesa din romania, insa incearca!

FLORIN on 7 ianuarie 2009 la 14:00 spunea...

nu cred ca se poate vedea decat din america.
tudor- dupa cum ti-am zis, fiecare are ceva interesant. o ador si pe bree.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez