luni, 5 ianuarie 2009

Inapoi la normal

Publicat de FLORIN la 20:20
S-au dus sarbatorile. Azi daca ai scos capul pe afara, ceea ce e putin probabil sa nu fii facut, ai vazut ca totul a revenit la "normal". Bradul a fost aruncat ( mai putin cei din centrele oraselor), copiii s-au intors la scoala, oamenii la munca, lumea la graba ei.

Rezulta, pana la urma cu ce am ramas dupa aceste sarbatori? Unde este minunea care se produce in filmele de Craciun in care oamenii isi dau seama de sensul pe care viata lor ar trebui sa il aiba? De ce trebuie sa ramana doar o legenda?

Si eu am revenit la "normal". Azi, dupa o lunga perioada, am reajuns acasa, unde am gasit aceeasi lume. O mama cu trecerile ei de la a accepta la a fi impotriva faptului ca sunt gay, un tata la fel ca intotdeauna ( care insa a devenit subit curios) si cred ca acelasi eu.

Uf, m-am cam saturat de "normalitatea" asta.

La voi s-a infaptuit vreo minune?

1 comentarii on "Inapoi la normal"

Anonim spunea...

E foarte simplu, în lipsa "factorului divin" minunea nu s-a întâmplat şi nici nu se va întâmpla vreodată. Asta înseamnă că avem nevoie de ceva mult mai puternic, mai aproape de spiritualitate. Sărbătorile ar trebui să capete un sens profund şi să nu fie monopolizate de viciile oamenilor. Deocamdată majoritatea populaţiei globului are doar sărbători ale belşugului....creştinismul e departe de a oferi ceva valoros pentru un contraatac masiv. Ar fi foarte multe de spus......

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez