miercuri, 7 ianuarie 2009

' Milk ' nominalizat la Producers Guild of America

Publicat de FLORIN la 19:12
Nu mai este mult pana vom afla care sunt nominalizarile din acest an la Oscar, si nu pot decat sa-mi tin degetele incrucisate si sa sper ca ' Milk ' se va gasi in lista de nominalizari la categoria cel mai bun film al anului, caci la Globurile de Aur au trecut pe langa el.

Producers Guild of America a inclus filmul in lista de nominalizari la categoria ' Filmul anului '. Filmul se lupta cu The Curios Case of Benjamin Button, The Dark Knight, Frost/Nixon si Slumdog Millionaire.

Pana la mai multe detalii, tineti degetele incrucisate pentru Sean Penn care e favorit la Globurile de Aur, ce se vor putea vedea live luni dimineata la 03:00 pe HBO.

Mai jos, va las un scurt interviu al regizorului Gus Van Sant.

5 comentarii on "' Milk ' nominalizat la Producers Guild of America"

adevaratul on 8 ianuarie 2009 la 00:38 spunea...

Eu cred ca milk nu este un film atat de bun pe cat de bine este jucat. Van Sant a construit povestea exact ca pe un documentar, iar eu am avut constant impresia ca nu pot sa empatizez cu personajele, ca le cunosc motivatiile dar nu prea stiu ce stimt. La fel am crezut ca scena finala si toata povestea cu opera poate aluneca usor catre patetic, mai ales ca fusese atat de bine construita in Philadelphia. Cred ca filmul este bun dar cam sufera la unele capitole, pe cand interpretarea fara cusur a tuturor actorilor trage, considerabil, filmul in sus. Van sant ar trebui sa comunice mai mult cu spectatorul si sa-l implice mai mult afectiv in poveste decat o face in acest caz sau in experiemntele lui precedente.

FLORIN on 8 ianuarie 2009 la 10:55 spunea...

eu deocamdata sustin filmul mai degraba din considerente politice. nu am apucat inca sa ma uit la el, dar foarte curand voi face asta. cel mai apropiat film al lui Van Sant vazut este paranoid park si din punctul meu de vedere este un film reusit. nu cred ca voi fi dezamagit de milk, dar cred ca sean penn si ceilalti actori ar fi putut usor iesi in evidenta in niste scene precum cele pe care le regizeaza Van Sant.

Anonim spunea...

A venit filmul in Romania??unde l-ati vazut??

FLORIN on 8 ianuarie 2009 la 19:21 spunea...

eu nu l-am vazut inca si inca nu cred ca a fost lansat in romania. probabil se asteapta sa se vada daca va avea nominalizari la oscar sau nu.

Anonim spunea...

n-am reusit inca sa aleg intre milk si the curious case of benjamin button... oricum, milk vine la tzanc ca tot fu dezbaterea gay in california... milk mi se pare un exemplu pentru promovarea gay-ilor si pentru lupta pentru drepturi civile...

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez