miercuri, 7 ianuarie 2009

Chris Evans vorbeste despre fratele gay si altele

Publicat de FLORIN la 19:13

Se intampla in cel mai recent numar al revistei Advocate, unde, Chris Evans, pe care il stiti din filme ca Not Another Teen Movie,Cellular sau Fantastic Four, ofera un interviu in exclusivitate revistei americane Advocate dedicate comunitatii gay din America.

Am selectat cateva intrebari si raspunsuri.

Ai juca un rol gay?
Am vrut sa fac parte din distributia filmului ' Milk ', dar am pierdut rolul in fata lui James Franco. Cred ca daca chiar trebuie sa pierzi, acesta este un actor in fata caruia poti sa pierzi. Insa, am facut un film intitula ' Fierce People ' in care am interpretat rolul unui sociopat care nu era gay, dar care rapea un tanar baiat. In final afli ca nu a facut asta din motive sexuale, ci doar pentru ca putea s-o faca. Chiar a fost un personaj bolnav mintal.

Am citit ca fratele tau mai mic este gay.
Da, am un frate gay. Ma inteleg cu persoanele gay. In mare, ma intalnesc cu el si prietenii lui, care sunt de-a dreptul hilari. Sunt cei mai amuzanti oameni pe care ii cunosc.

Te-au dus intr-un bar gay?
M-au invitat, dar le-am spus " Baieti, aici trag linia.", fiindca acolo cu siguranta urma sa se faca o poza, care urma sa ajunga intr-o revista, si inainte de a-ti da seama, urma sa trag dupa mine toata cariera ( viata) zvonul cum ca as fi gay.

Cum si-a recunoscut fratele tau orientarea sexuala fata de tine?
A fost foarte nervos. A recunoscut fata de toti rand pe rand. In primul an la NYU, i-a spus mamei si surorii mele, dupa care, putin mai tarziu, mi-a spus si mie. Il conduceam inapoi la New York la scoala. Am petrecut intreaga zi impreuna, ne-am plimbat prin oras, am baut cateva beri in camera mea de hotel, am inceput sa avem o conversatie foarte interesanta si mi-a spus. Am fost foarte bucuros ca mi-a spus. Cred ca este o tranzitie destul de dificila, dar provin din una din cele mai liberale familii pe care ai putea-o cunoaste.Si din nu stiu ce motiv, barbatii gay se confesau mamei mele. Este o tipa foarte de treaba. Cred ca vreo sase barbati si-au recunoscut orientarea sexuala fata de ea. Cred ca se simt atat de confortabil cu ea, si inainte de a-ti da seama, " ies din dulap ". Cred ca mama s-a rugat sa fim gay, asa ca are cel putin pe unul dintre noi.


Ce baiat cool. Pentru a citi interviul complet vizitati The Advocate.

0 comentarii on "Chris Evans vorbeste despre fratele gay si altele"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez