luni, 22 decembrie 2008

Cine va intelege mai mult: tata sau mama?

Publicat de Ionutz la 11:55

Zilele trecute am revazut impreuna cu ai mei unul din filmele mele preferate “As good as it gets” – “Mai bine nu se poate”. Daca nu stiti filmul nu voi intra in detalii, insa un subplot al filmului se refera la povestea unui pictor gay care e nevoit sa ceara ajutorul parintilor lui dupa multi ani de la despartirea de acestia.

La un moment dat el isi spune in cateva cuvinte povestea, una din scenele foarte bune ale filmului. Vreau sa mentionez doar reactile firesti pe care le-au avut ai mei: “Si astia se mai pot numi parinti?!” a zis tata dezgustat. In vreme ce mama a zis cu afectare: “Cred ca asta a devenit homosexual pentru ca a fost maltratat in copilarie.” Pana acum tata a fost cel care m-a sustinut in orice situatie iar receptivitatea lui fata de preocuparile mele a fost absoluta. La polul opus e relatia mea cu mama, intre noi nu prea a existat comunicare, ceva undeva se rupea mereu. Am incercat de multe ori sa o fac sa inteleaga lucruri de bun simt, sa ii atrag atentia ca lumea nu e doar alba sau neagra insa chiar daca pe moment pare sa inteleaga, ulterior revine la conceptiile ei destul de restranse. O parte din vina o au si unele din “prietenele” ei de la care nu poti avea nici o pretentie. Oricum in seara in cauza i-am zis ceva de genu: ”Mai bine te abtii, oricum subiectul te depaseste.” Nu a raspuns nimic ci doar a vizionat mai departe. Una peste alta filmul i-a placut.

As vrea deci sa va intreb, mama sau tata? :D

3 comentarii on "Cine va intelege mai mult: tata sau mama?"

Anonim spunea...

filmul e foarte dragut..si helen hunt chiar merita oscar:)..si..eu nu ma bag la discutiile despre parinti..eu sunt mai in urma ca tine la capitolul asta:))

Anonim spunea...

cu mama ma inteleg mai bine, intotdeauna a fost asa.cu tata... abia daca vorbim

Ionutz on 22 decembrie 2008 la 20:44 spunea...

dubios, poate nu esti chiar asa in urma! :D
anonim, oare eu sunt exceptia...? toata lumea se intelege cu mama iar eu cu tata. se pare ca pana si aici sunt "pe invers" :))

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez