miercuri, 12 noiembrie 2008

Suntem oamenii sau simplii dansatori?

Publicat de FLORIN la 10:26
Am facut tot ce am putut pentru a nota tot ceea ce ai vrut sa imi spui in telefonul de aseara. Am urcat pe muntele abdicarii. Am abdicat. Recunosc, am condus, dar cu gentilete. Te rog, aminteste-ti. Eu inca mai sper cand vad usa deschizandu-se.....atunci inchid ochii si imi deschid inima. E doar a ta. Poti sa tai firul de vrei, caci se pare ca sunt in viata, desi am mainile reci. Ma gasesc in genunchi asteptand hotararea ta. Spune-mi....Suntem oameni sau niste simplii dansatori?

Gentiletea si virtutea ta au tot respectul meu. Desi lumea ma indeamna mai degraba sa trimit condoleante bunatatii. Ea mai exista? Salutari sufletului si romantismului, caci mereu au facut tot ce le-a stat in putinta si de asemenea un sarut pentru fidelitate, stiu ca te-a invatat tot ce tu cunosti, tot ceea ce tu esti, tot ceea ce eu mai iubesc. "La revedere" de tu vrei. Ureaza-mi numai bine si te rog spune-mi...Suntem oameni sau doar simplii dansatori?

Inima mea bate, dar mainile imi sunt reci. Lasa-ma sa stiu daca inima ta mai bine. Spune-mi...Suntem oameni sau simplii dansatori?


0 comentarii on "Suntem oamenii sau simplii dansatori?"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez