miercuri, 8 octombrie 2008

Out sau nu: doua povesti cu un singur final?

Publicat de Ionutz la 16:18
Povestea lui Ionutz

Am aproape 23 de ani. Nu stiu cat de mult las sa se vada din ceea ce sunt. Nu mi-am pus niciodata aceasta problema. Mereu am incercat sa ma comport pe cat posibil asa cum simt, fiind corect in primul rand fata de mine. Nu am urmarit sa ma dau in spectacol dar nici sa imi cenzurez actiunile. In liceu eram vazut ca un excentric si se faceau multe comentarii pe seama mea insa acest lucru nu ma deranja. Au fost cateva persoane care m-au acceptat si m-au apreciat pentru calitatile mele in ciuda parerilor celorlalti. Asta a contat si consider ca am avut un oarecare noroc.

Se mai poate spune ca atata timp cat nu am trait ceva deosebit nici nu mi-am pus problema daca voi ascunde sau nu ceea ce voi avea. Insa a venit si acest moment iar atitudinea mea a fost in primul rand cea simtita si abia in al doilea rand gandita. Mai exact nu a fost rationalizata, pur si simplu am actionat conform cu fericirea mea interioara.

Nu stiu daca sunt in sau out, nu stiu daca cei doi prieteni carora le-am spus adevarul, stiind ca pot conta pe ei, ma pun intr-o categorie sau alta. Stiu doar ca nu voi avea reticiente, am aflat ca daca sunt fericit, nu pot tine acest lucru ascuns, l-am impartasit chiar si doar la doua persoane, insa fara a ma gandi daca e bine sau rau, potrivit sau nepotrivit.

Acum am ceva deosebit, nu mai traiesc doar pentru mine, o adevarata relatie, cu tot ceea ce presupune ea, nu poate fi gestionata, repartizata pe portii sau minute, ea pur si simplu ESTE si ii voi da tot ceea ce imi cere. Sa o ingradesc ar fi o mutilare! Nu o sa spun ca cel de langa mine e altcineva decat cel pe care il iubesc si nici nu ii voi lasa mana cand voi intalni un cunoscut pe strada.

Iar daca lucrurile vor dura in timp, asa cum sper, poate intr-o zi…”Mama, tata, el este Florin, baiatul pe care il iubesc! Daca e prea mult, eu ma ridic, si traiesc mai departe!”


3 comentarii on "Out sau nu: doua povesti cu un singur final?"

Iulian B. on 8 octombrie 2008 la 17:07 spunea...

Chiar e minunat ca esti fericit cu Florin si ma bucur sa aud asta. Am ajuns, citindu-l si discutand cu el, sa imi placa si sa cred ca e un om care merita tot ce e mai bun. Cum ii spuneam si lui...cei care vor sti despre voi ar trebui mai intai sa merite asta.

Anonim spunea...

mam emotionat am14 ani styu.. straniu dar sunt gay si imi place de el si.lui ii place de mn si.nu imi e rusine sa spun asta dar imi e frica ca nu voi fi acceptat

Anonim spunea...

Imi place gandirea ta. Daca ar trebui sa o fac eu - daca as avea varsta si orientarea ta sexuala - cred ca as faceo si eu.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez