sâmbătă, 27 septembrie 2008

Muzica italiana gay

Publicat de Ionutz la 14:01
Renato Zero este un cantaret italian care desi se bucura de un mare success national nu este cunoscut aproape deloc pe plan international. A debutat in 1965 iar ultimul album a fost lansat in anul 2005. In perioada 2005-2007 a sustinut numeroase concerte. Nu a avut niciodata intentia de a-si ascunde orientarea sexuala. In albumul din 2005 piesa “Il dono” e dedicata Papei Ioan Paul al II-lea. Pentru acest motiv a participat la sarbatoarea de Craciun organizata de Vatican, unde a interpretat aceasta melodie. Evenimentul a fost remarcat ca fiind unul de exceptie avand in vedere pozitia Bisericii Catolice fata de minoritatile sexuale.

Eu propun o piesa mai veche dar care este printre preferatele mele deoarece mesajul este unul aparte. Pentru necunoscatori adaug traducerea pasajului ce corespunde intervalului 1.17-1.57 al piesei. Stiu ca nu e distractiv sa nu intelegi versurile unei piese, totusi urmariti macar acest interval la care aveti si traducerea.

Imi voi plati toate datoriile
Vreau sa am parte doar de ceruri limpezi
Sa incerc din nou sa ma confund
Cu muntii, cu marea si tot ce va mai fi
Cu aceasta viata sa revin in sincronie
Sa fac dragoste cu cine imi doresc
Sa am un vis doar pentru mine
Sa rad sa plang doar daca simt
Sa iesim sa nu stam inchisi aici
In inchisorile facute din cristal
In aceasta lume mereu aceeasi…ce frumoasa esti libertate!

Sper sa va placa…

2 comentarii on "Muzica italiana gay"

mihai on 27 septembrie 2008 la 21:28 spunea...

foarte tare blogul tau si recomandarile muzicale.
offtopic:florin, de prin ce parte a tarii esti?

FLORIN on 27 septembrie 2008 la 23:53 spunea...

multumesc, dar in primul rand blogul meu a devenit un pic blogul nostru. articolul la care ai lasat comment apartine lui ionutz, asa ca te las sa ii pui lui intrebare offtopic.....ramane la decizia lui daca vrea sa iti raspunda sau nu;))

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez