miercuri, 1 octombrie 2008

Pentru cei ce cauta explicati, eu........

Publicat de FLORIN la 17:42
Daca el se uita la mine si vede in privirea mea acel necunoscut sentiment ce ii aduce zambetul pe chip, daca eu nu ma satur sa ma las urmarit de privirea lui ce reuseste printr-un necunoscut sa imi atinga necunoscutul atunci cum ar putea fi gresit? Ce nu este la locul lui aici? Da, suntem doi baieti, dar deja asta a devenit un detaliu la acest ceva ce deja ne leaga, un detaliu important poate pentru societate, care uneori ne poate atinge, alteori mai putin, probabil in functie de cat o lasam noi.

Nu, nu cunosc insemnatatea fiecarei componente a misterului numit viata si nu am nici cunostinte aprofundate de medicina sau pshihologie, ori n-am citit parerile a prea multi filosofi, dar nimeni nu poate cunoaste mai bine decat mine ca e adevarat cand spun ca ma aflu la locul potrivit. Nu pot neaparat sa dau explicatii a ceea ce simt, dar stiu ca nu e gresit. Pur si simplu stiu. Si stiu asta chiar de el e de acelasi sex cu mine.

Pentru cine inca se afla in cautare de explicatii, eu va spun ca eu caut doar sa ma las privit.

3 comentarii on "Pentru cei ce cauta explicati, eu........"

Iulian B. on 1 octombrie 2008 la 23:17 spunea...

frumos spus...zau!

FLORIN on 2 octombrie 2008 la 12:06 spunea...

vai...zau, chiar nu spui tu nimic?:D

Anonim spunea...

ce rost au cuvintele cand 2 persoane se inteleg doar din priviri.

societatea va pune mereu intrebari si va cauta raspunsuri ,dar eu,nu caut sa ii dau raspunsuri.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez