joi, 7 octombrie 2010

Cine este bărbatul din imagine?

Publicat de FLORIN la 10:24
Am tot scris de el în ultima perioadă, mai ales fiindcă aşteptăm să îl vedem în două ( 3, după interes) filme şi, cel puţin din punct de vedere gay, cu siguranţă acesta a devenit interesant şi altceva venind dispre Hollywood. În mod surprinzător, acum îl putem vedea şi îmbrăcat în haine de femeie pe coperta revistei pentru persoanele transgender ‚Candy’.



Dacă nu v-aţi dat seama până acum, atunci vă anunţ că bărbatul travestit din imagine este nimeni altul decât James Franco, pe care îl veţi putea vedea în 'Eat Pray love' din 15 octombrie în cinematografele din România.

În altă ordine de idei, superstarul italian Tiziano Ferro a declarat pentru ediţia italiană a revistei Vanity Fair că este gay şi singur. Artistul urmează să îşi lanseze o biografie la sfârşitul anului. Ceea ce ne duce cu gândul la Ricky Martin. Ce s-a mai întâmplat cu el? Credeam că ieşirea din cuib va însemna şi revenirea pe scena muzicală mondială, dar deocamdată nicio urmă de el.

Te-ar putea interesa
Trailer : James Franco în biografia Howl
James Franco este, studiază, filmează, scrie gay
Howl (2010) - preview

5 comentarii on "Cine este bărbatul din imagine?"

Unknown on 7 octombrie 2010 la 19:19 spunea...

Franco nu este gay, nimeni nu este perfect. Dar este bine ca macar incearca :)

Florin on 7 octombrie 2010 la 21:08 spunea...

ştiu că nu este gay. de fapt cu această precizare am început şi eu articolul acesta http://gayinromania.blogspot.com/2010/09/james-franco-este-studiaza-filmeaza.html

CM on 12 octombrie 2010 la 20:28 spunea...

Ce anume te făcea să crezi că dezvăluirea homosexualităţii lui R Martin l-ar fi stimulat pe partea artistică? Eu nu îmi amintesc o situaţie în care evenimentele au decurs aşa cum spui că aşteptai. Tu ai un exemplu?
Mă gândesc acum la George Michael , după CO un zvâcnet şi atât( asta dacă îmi amintesc corect Coming out ul a survenit înainte de Older . Dacă a fost după, nici măcar zvâcnetul nu se mai pune). Rob Halford, CO în apusul carierei. Freddie Mercury CO la sfârşitul vieţii...

Florin on 12 octombrie 2010 la 21:49 spunea...

eu aş zice că Ricky Martin nu prea a regresat artistic, dar pentru că nu mai putea face faţă întrebărilor insiste legate de orientarea sa sexuală nu a mai putut să îşi promoveze albumele prin prea multe apariţii de presă. acum teoretic e deschis la discuţii. credeam că albumul e deja gata. totul părea o lovitură de marketing, încât neapariţia albumului sincer m-a cam surprins. aşadar, mă aşteptam la marketing decât la stimulare artistică.

Masaj erotic Sibiu on 14 decembrie 2011 la 15:23 spunea...

Nu cred ca influenteaza viata artistica faptul ca esti gay.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez