marți, 2 februarie 2010

Nominalizări Zmeura de Aur 2010 : Robert Pattinson, Jonas Brothers, Transformers

Publicat de FLORIN la 10:17

A mai rămas foarte puţin până când vom afla care sunt nominalizaţii din acest an la Oscar. Între timp putem să ne uităm la nominalizaţii la Zmeura de Aur.

Eu sunt bucuros că în sfârşit i se face "dreptate" filmului Transformers. Revenge of the Fallen a primit 7 nominalizări, inclusiv cea pentru cel mai slab film al anului, unde candidează alături de All About Steve, Old Dogs, Land of Lost şi GI Joe : The Rise of Cobra.

Printre nefericiţii nominalizaţi se mai numără toţi fraţii Jonas Brothers, Robert Pattinson sau Beyonce.

Lista completă de nominalizaţi aici.

2 comentarii on "Nominalizări Zmeura de Aur 2010 : Robert Pattinson, Jonas Brothers, Transformers"

Iris spunea...

Filme gen Transformers sau GI Joe s-au mai vazut; eu as da premiul filmului All about Steve pentru unicitate, asa carambol a fost. Chiar si asa Sandra Bullock a dat cele mai amuzante momente.
Nu are nici o sansa in fata lui Megan Fox.;))bine ea nici macar o zmeura nu merita. Ma bucur sa ii vad si pe Jonas Brothers.

FLORIN on 3 februarie 2010 la 10:43 spunea...

Din fericire eu nu am văzut filmele astea. :)) nici măcar Transformers 2, deşi ne-am gândit serios să îl vedem.

Vreau să văd New Moon însă. sunt curios dacă e atât de rău pe cât s-a spus.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez