luni, 4 ianuarie 2010

Uite gluma, nu e glumă.

Publicat de FLORIN la 14:23
Uneori sunt uimit de ceea ce poţi descoperi pe net. Şi am descoperit multe lucruri homofobe, căi de vindecare. Nu le-am dat mai multă importanţă decât merită.

Dar nu ştiu ce să spun de asta. ( TREBUIE VĂZUT) Căutam nişte referi la o formaţie gay. Astfel am ajuns pe acest site, care are ceva de spus faţă de formaţiile care au un mesaj gay-friendly. Pentru ei sunt foarte periculoase. Pe pagina la care am lăsat link, se recomandă inclusiv arderea CD-urilor în faţa propiilor copii.

Site-ul God Hates Fags! Love Gods Way are chiar şi o listă de muzică safe. Citiţi-o. E interesant că în ea se află un icon gay, Cyndi Lauper.

Dar listele acestea sunt doar începutul pentru acest site ce abundă în homofobie într-un mod cel puţin ciudat. De exemplu, acest videoclip la piesa ‚Take my hand’ dedicată homosexualilor.


Donnie Davies - Take My Hand - Watch more Funny Videos

La o primă vedere aş spune clar că este o făcătură. Cine ar lua în seamă astfel de puncte de vedere decât pentru amuzament? Dar când vezi că pagina mai atacă MTV, unde li s-a luat un interviu la un moment dat, Partidul Republican, că au un magazin online, date de presă şi nimic care să te anunţe că eşti în mijlocul unei glume, nu ştii ce să mai crezi.

Cum de e posibil ca astfel de oameni să fie credibili pentru cineva? Aştept să mă anunţaţi între timp că e o glumă şi că trebuie să îmi schimb ochelarii.

5 comentarii on "Uite gluma, nu e glumă."

tomitzel on 4 ianuarie 2010 la 14:56 spunea...

"The Indigo Girls" c'mon si astea au ajuns sa fie Gay friendly? Mi-e greu sa cred ca sunt friendly cu ceva.

FLORIN on 4 ianuarie 2010 la 18:55 spunea...

în particular nu ascult The Indigo Girls, dar ştiu că se bucură de popularitate în interiorul comunităţii gay. au avut şi un duet cu pink la piesa 'Dear mr. president'.

Anonim spunea...

Nu cred ca site-ul respectiv se bucura de o asa mare popularitate...si cred ca e vorba de extremisti...acu' fiecare padure are uscaturile lor, intr-o tara civilizata nimeni nu ii mai ia in seama, eventual aia redusi rau de tot!

Pinocchio on 6 ianuarie 2010 la 19:19 spunea...

Florin, din păcate există multe acțiuni de genul ăsta. Ai urmărit situl homosexualitate.ro? Nu țin să-i fac reclamă, dar e un site întreținut sistematic de cîțiva ani buni. Nu discut aici rădăcinile creștine/sectante și nici politice de dreapta (aflasem la un moment-dat pe numele cui era înregistrat domain name-ul, era un ziarist român cu apariție foarte serioasă și foarte mîndru de orientarea lui politică conservatoare), dar am avut ocazia să constat că literatura de genul ăsta mai are și succes la un anumit gen de persoane...

Asta este tema principală de discuție a blogului pinKpong.gramo.ro -- mă străduiesc să îl întrețin și promovez, dar e greu de unul singur, am nevoie de colaboratori!

FLORIN on 9 ianuarie 2010 la 09:46 spunea...

am auzitul de site-ul homosexualitate.ro, ba chiar am şi ajuns pe el acum câţiva ani în urma unei căutări pe google. aş zice că singura diferenţă e că are vreun cântec, vreun imn. :))

ştiu că faci o treabă bună la pinkpong. i-am pus şi eu link.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez