luni, 4 ianuarie 2010

Marina & The Diamonds – Hollywood ( video)

Publicat de FLORIN la 10:26

Încă e dimineaţă când scriu despre noua descoperire muzicală intitulată Marina & The Diamonds. Ce mod mai bun de a-ţi deschide ziua? Ghinion că am început cu cuplu arestat din Malawi. Oricum, vorbim de lucruri diferite.

Marina & The Diamonds încă nu a atins celebritatea, dar sper că asta a rămas doar o chestiune de timp. Fiindcă ‚Hollywood’, primul single de pe albumul de debut The Family Jewels, a cărui copertă se vede mai sus, sună foarte foarte bine. Am tentaţia de a o compara cu Katy Perry şi nu sunt singurul.

De notat că am tentaţia de a o compara cu ceea ce Katy Perry a încercat să fie. Căci Marinei îi iese mult mai bine şi are un timbru vocal cu adevărat interesant.

Ce am mai auzit de la ea, I am not a robot mai sună interesant. ‚Hollywood’ e însă este cea mai bună. Sună bine, prietenoasă şi are un videoclip mai mult decât simpatic.

Katy Perry sau Marina & The Diamonds?



Credit foto : Warner Music

0 comentarii on "Marina & The Diamonds – Hollywood ( video)"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez