vineri, 15 ianuarie 2010

Scurte : Adam Lambert, Jesus Luz, Finlanda

Publicat de FLORIN la 10:45
Adam Lambert are nou videoclip la Whataya want from me. Piesa are mai mult potenţial şi videoclipul se mulează perfect pe ea. Urmăreşte-l pe YouTube.

Kiefer Sutherland s-a îmbrăcat în haine de femeie şi a vizitat emisiunea lui David Letterman, după ce a pierdut un pariu.

Ovidiu Ohanesian a declaratMarie Jeanne Ion şi Sorin Mişcoci ştiau de răpire.

Doamna Udrea nu a minţit. A spus adevărul. Marie Jeanne ştia despre răpire. Mi-am dat şi eu seama ceva mai târziu. Eu am fost prostul familiei cum se spune. Şi Marie Jeanne, şi Mişcoci erau foarte familiari cu răpitorii. Mişcoci se juca cu mitraliera lor


a spus acesta.

Bela Kamocsa, unul din fondatorii trupei Phoenix, a încetat din viaţă la 66 de ani.

Mai multe poze Cristiano Ronaldo pentru campania Armani.

Fă cunoştinţă cu primul prostituat legal din Nevada ( şi inclusiv America). Clientela este exclusiv feminină.

Jesus Luz, iubitul Madonnei, într-un alt pictorial incendiar în Interview Magazin. Poze.

Finlanda ar putea deveni prima ţară din lume care interzice de tot fumatul.

• Bugetul de stat pe 2010 a fost votat cu 192 de voturi "pentru" şi 138 "împotrivă".

Imagine satelit după cutremurul din Haiti.

Cynthia Nixon va fi premiată în cadrul galei Glaad Media Awards 2010. Reverifică nominalizările.

• Prima căsătorie gay din America Latină video.

• Trailer Material.Boy.

0 comentarii on "Scurte : Adam Lambert, Jesus Luz, Finlanda"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez