vineri, 15 ianuarie 2010

Julie & Julia – un film despre blogging, bucătărie, viaţă cu Meryl Streep şi Amy Adams

Publicat de FLORIN la 09:06
Exista posibilitatea ca acest film să nu fie una din cele mai spumoase comedii ale anului? Eu aş fi spus că nu.

(1) În primul rând fiindcă am o încredere foarte mare în Meryl Streep. Nu cred că un film în care să joace ea să nu aibă nimic.

(2) Apoi, nu cred că de la Anne Hathaway încoace mi-a plăcut mai mult de vreo actriţă, precum îmi place de Amy Adams. După mine, e cel mai promiţător nume feminin de la Hollywood.

(3) Şi nu în ultimul rând, putea Nora Ephron să dea cu bâta în baltă? Nu aş spune că e imposibil, dar totuşi ...

Era posibil ca toţi aceşti factori să dea greş atât de rău? Probabil că era posibil. Nu am fi lipsiţi de exemple. Dar mă bucur că nu s-a întâmplat astfel.

Cunoscut ca primul film inspirat de o poveste adevărată a unui blog, ‚Julie and Julia’ urmăreşte viaţa a două persoane ( reale, filmul e biografic ) unite la distanţă de ani de zile de pasiunea pentru gătit.

În timp ce Julia este o soţie de diplomat ce se chinuie ani la rând pentru a găsi cele mai bune reţete pentru cea mai bună carte de bucate, Julie într-o perioadă în care viaţa sa e lipsită de oportunităţi profesionale, se pune la scris pe un blog în care povesteşte experienţele sale în gătirea reţetelor pe care Julia le-a scris.

Rezultatul este un perfect film de comedie ( probabil cel mai bun al anului) ce poate fi urmărit oricând alături de oricine. Bonus : Meryl Streep realizează un rol pe măsura genialei interpretări din ‚The Devil Wears Prada’.

Eu 4,50 Ionutz 3,75
Notă : 4,125

Credit foto : Columbia Pictures

0 comentarii on "Julie & Julia – un film despre blogging, bucătărie, viaţă cu Meryl Streep şi Amy Adams"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez