joi, 7 ianuarie 2010

5 parodii şi coveruri Lady Gaga pe YouTube

Publicat de FLORIN la 14:23
Nu mai reprezintă vreun secret impactul pe care Lady Gaga îl are asupra culturii pop şi culturii gay. Pentru a verifica încă o dată informaţia, facem un exerciţiu şi ne uităm la câteva cele mai recente videoclipuri apărute pe net, în care oameni obişnuiţi, dar şi vedete wannabe o folosesc pe aceasta ca sursă de inspiraţie.

(1) Astfel arată Poker face cântat de cineva cu barbă.

(2) Poker Face cântat de un grup de băieţi cu un lider efeminat arată amuzant.

(3) Un medley Lady Gaga cântat de doi băieţi, unul are chitare, celălalt deţine vocea.

(4) Când am spus parodii, ele nu trebuie să fie neapărat reuşite. A se vedea cea de faţă.

(5) Acesta nu este neapărat o parodie, cât mai degrabă un remake animat al videoclipului. Totuşi, în unele momente e aproape imposibil să nu zâmbeşti.

4 comentarii on "5 parodii şi coveruri Lady Gaga pe YouTube"

Anonim spunea...

Prefer Lady Gaga originala, nu toti cretinii care se scalambaie pe youtube ca nu se pricep la altceva

Ionutz on 7 ianuarie 2010 la 19:10 spunea...

sunt de aceeasi parere, niciodata nu am inteles sensul acestor parodi, de cele mai multe ori scarboase...nimic inteligent...

Anonim spunea...

Am o intrebare.Ai vazut filmul make the yuletide gay......ca am vazut ca recomanzi filme si acesta este super.

FLORIN on 9 ianuarie 2010 la 09:40 spunea...

dacă ai urmărit clipuleţele ai fi văzut că nu toţi să scălâmbă. unii au talent. eu unul mă bucur că lady gaga îi inspiră şi nu altcineva.

cât despre filmul propus de tine nu l-am văzut şi nu am auzit de el ( asta e chiar ciudat :)) ). o să îl verific. thanks.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez