marți, 29 decembrie 2009

„Premiile” Gay în România 2009

Publicat de FLORIN la 16:43
Sper că se văd foarte bine ghilimelele de la premii. Mai sunt doar două zile până la finalul acestui an. Şi da, se fac multe clasamente, unele mai nefolositoare decât celelalte. Dar nu ne putem abţine. Iată „premiile”:

Personalitatea anului din România : Mihai Bendeac pentru că a fost cel mai mare susţinător al drepturilor gay. A făcut asta foarte vocal şi foarte convingător.

Personalitatea anului din afara României : Lady Gaga pentru că a reaprins scena muzicală. Ea nu s-a ferit să îşi facă cunoscută bisexualitatea şi a susţinut în permanenţă drepturile gay.

Personalitatea gay a anului din România: Mircea Solcanu

Evenimentul anului din România : Concertul Madonnei de la Bucureşti pentru că vorbim despre Madonna şi pentru mesajul ei anti-discriminare din timpul concertului.

Evenimentul anului din afara României : fiecare din victoriile de aici ne-a bucurat.

Cel mai bun blog gay : Wannabegay pentru permanenta evoluţie şi implicare.

Cel mai bun blog gay nou : DakStories pentru trecerea foarte bună de la cititor la blogger.

Cel mai folositor blog gay : Cartiergay pentru lungul şir de bloguri gay prietene.

Cel mai poetic blog gay : Joacadeamine. Citiţi blogul ca să vedeţi de ce.

Filmul gay al anului văzut : Prayers for Bobby.

Filmul anului : urmează.

Piesa anului : Lady Gaga BAD ROMANCE

Videoclipul anului : Lady Gaga PAPARAZZI

Interpreta anului : Lady Gaga

Interpretul anului : Adam Lambert

Cel mai bun nou artist : Adam Lambert

Live-ul anului : Susan Boyle live @ Britain’s Got Talent

Aplauze pentru :
Accept pentru Gay Fest 2009
Be An Angel România pentru proiectele sale, printre care Serile Filmului Gay, Miss Travesty 2009 şi site-ul Angelicuss.
PSI pentru proiectele sale, printre care Tabăra gay de la Predeal şi Proiectul de fotografie lgbt.
Club Soho pentru durată.

Bile negre pentru :
Tabloidizarea homofobă a mass-mediei româneşti
Naomi şi lista de aici.
Puya pentru versurile homofobe ale piesei Change. ( Noi chiar vrem să vedem mai mulţi gay la televizor. Spune-ne unde să ne uităm).

Felicitări tuturor blogurilor şi blogger-ilor noi şi vechi. Nu încetaţi să ne împărtăşiţi gânduri, noutăţi, ce vreţi voi, cu greşeli gramaticale sau nu.

LA MULŢI ANI.

6 comentarii on "„Premiile” Gay în România 2009"

wannabegay on 29 decembrie 2009 la 18:49 spunea...

merci pentru nominalizare! chiar credeam ca radicalismul meu mi-a alienat toti cititorii. despre celelalte nominalizari as zice ca sunt interesante - de acord cu bilele albe, as pune bad romance la videoclipul anului, dak stories este clar cel mai bun nou blog, joacadeamine la fel isi merita locul in top. multumesc din nou si sa aveti un an nou bun! eu o sa continui sa va citesc.

Anonim spunea...

GRESIT!!! Poker Face e piesa si clipul anului!!!

CM on 30 decembrie 2009 la 14:03 spunea...

La Multi Ani!
Fara greseli , va roog!

iris spunea...

:) Wannabegay debordeaza de energie,bine intentionat.Dakstories e unul dintre blogurile preferate. Blogrollul l-am remarcat si eu. Pentru cel mai poetic as fi avut o alta preferinta. Lady Gaga m-a cucerit cu Bad romance. Adam Lambert trebuie sa mai creasca.Mi-a placut Prayers for Bobby. Naomi..e un personaj coborat din comic cartoon, nici nu o asociez vreunei orientari sexuale.

octavian on 30 decembrie 2009 la 17:37 spunea...

Multumesc! :-) Eu nu mi-as numi blogul asa, dar asta din cauza ca sunt mai critic cu mine decat cu ceilalti (e o atitudine buna after all). Sper sa reusim sa ne si vedem in 2010, nu de alta, dar am o restanta la voi!

O.

cartiergay on 30 decembrie 2009 la 19:58 spunea...

Mă bucur că aţi observat utilitatea blogului meu, în ultimele zile am găsit câteva bloguri pe care le voi adăuga....din păcate dau de ele foarte greu, ar fi superb ca deţinătorii nedescoperiţi să-mi scrie un simplu mail cu un link spre blogul lor...
Mulţumesc încă odată, să vă meargă din plin în noul an!

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez