luni, 28 decembrie 2009

Insuportabili în 2009

Publicat de FLORIN la 19:35
Încet, dar sigur ne apropiem de 2010. Nu ne-au mai rămas decât câteva zile în care să facem clasamente şi să ne amintim de evenimentele anului. Cum ne-am uitat la evenimentele muzicale ale anului 2009 şi evenimentele gay ale anului 2009, mai facem un pas înainte şi azi notăm persoanele ( în niciun caz personalităţi nu sunt) care nu ne-au plăcut.

Eu mă opresc la Naomi.

Câte nu s-au spus despre Naomi. Câte nu se vor mai spune. În fond, audienţa trebuie făcută, iar Naomi este una din preferate românilor. Bineînţeles, strict ca obiect de amuzament şi băşcălie. Nu, nu cred că sunt rău. Cred că a venit momentul să nu i se mai dea atenţie unei astfel de persoane, fiindcă oricât de mult am spera că din atenţia exagerată pe care mass-media românească i-o acordă, ea va putea crea ceva chiar bun, acest lucru nu se mai poate întâmpla. Naomi nu poate avea o altă imagine decât cea creată azi pentru români, indiferent cât de talentată ar fi ( eu zic să nu exagerăm nici cu talentul său), datorită propiei atitudini faţă de imaginea sa. Ea s-a inclus în tabăra Nikita, Ciumac şi Sexy Brăileanca. Marea sa şansă de anul trecut de la Mamaia a fost de mult trecută cu vederea tocmai datorită apariţiilor sale. Cât despre apariţia de anul acesta, m-am abţinut cu comentariile, dar ştim cu toţii că nu avea de ce să participe şi al doilea an la aceeaşi categorie. Dacă mergea la creaţie era ok, dar astfel participarea sa a fost în dezavantajul său. Iar scandalurile de dinainte şi de după au fost create de sine şi nu de altcineva.

Recent, m-am intersectat cu ea într-un tren. Părea o persoană ok de la distanţă în cele 10 secunde în care am văzut-o, dar ceea ce ea a creat este posibil cea mai mare problemă a comunităţii lgbt româneşti. De aceea, în cazul unei a treia participări la interpretare la Mamaia anului viitor, vă recomand să nu îi acordaţi atenţie. Nu merită.

Au mai fost homofobi de serviciu ( şi insuportabil astfel, dar nu numai din această cauză) şi în 2009 :
Noua Dreaptă
Corneliu Vadim Tudor
Gigi Becali
Cronica Cârcotaşilor


Despre ei nu mai scriu ce şi cum pentru că nu e nimic de adăugat faţă de atitudinea lor plină de prejudecăţi.

0 comentarii on "Insuportabili în 2009"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez