vineri, 27 noiembrie 2009

Mai contează să fie homofob?

Publicat de FLORIN la 07:36
Suntem în campanie electorală, iar din campaniile electorale din România nu ieşi fără să fii surprins, contrariat, fiindcă e o campanie murdară. Cele două mari partide îşi continuă campania de manipulare, unii o fac bine, alţii o fac chiar şocant. Dar nu despre asta e vorba.

E vorba că uneori campania această murdară ar trebui să dea rezultate clare, fiindcă acţiunile rămân făcute. Nu cred că Geoană e cu mult mai puţin corupt decât Băsescu. Nicidecum. Cineva va trage de el bine după campanie la fel cum s-a întâmplat şi în cazul Băsescu. Dar e mai diplomat, mai capabil, mai multe. Şi nu a bătut un copil în public.

Nu că nu ar fi fost destule înainte. Dar faptul că a lovit un copil în public ( lucru nerespins în cadrul emisiunii ‚Realitatea te priveşte’ unde Traian Băsescu a început să caute înţelegeri pentru acţiunea sa, dar la două ore distanţă negând oficial înregistrarea, numind caseta făcătură) ar trebui să fie prea mult. Şi totuşi rămâi surprins. Acţiunile lui Traian Băsescu continuă să fie apărate, susţinute de toţi apărătorii săi loiali, cu aceeaşi distanţă de parcă subiectul ar fi mogulii.

Adică după „ţigancă împuţită”, „găozar”, „vă invit să vă suiţi pe masă” ( între noi fie vorba, credeţi că e gay-friendly?. Eu nu.) nu m-aş mira ca acest gest să nu aibă niciun rezultat, iar românii să aleagă în fruntea lor un om incalificabil, ceea ce e trist pentru ţara în care trăim.

6 comentarii on "Mai contează să fie homofob?"

Iris spunea...

ma uit in jur, toti cei cu care interactionezi au aceeasi reactie: nimeni nu il mai vrea pe basescu, toti sunt revoltati de rezultate, nimeni nu l-a votat si totusi rezultatele au fost altele.
Sper sa nu se intample asa si in turul doi romanii sa sustina un lucru si sa voteze altfel , pentru ca alta explicatie nu am gasit pt situatie.

CM on 27 noiembrie 2009 la 10:04 spunea...

Nu stiu unde e "jurul" tau , da la mine "in jur" toti au votat/ voteaza cu Basescu si vor sa ma convinga ( cu argumente care imi intaresc hotararea contrarie) sa votez cu Basescu. N-am nimic impotriva , daca asta e optiunea majoritatii inseamna ca asa meritam , dar sunt usor disperat...
Si nu reusesc sa pricep cum se face ca eu vad foarte clar niste lucruri pe care se pare ca cei din jurul meu nu le vad.

CM on 27 noiembrie 2009 la 10:14 spunea...

Iar " la chestiune" , nu mai stiu cine ( Antonescu cred) a facut o observatie asupra reactiei lui Basescu. Mie mi se pare corecta observatia.
Pus in fata filmului un om nevinovat ar fi spus ceva de genul" Exclus, n-am lovit vreodata un copil". Atat, fara explicatii, fara loc de intors ( nu stiu, sa vad filmul mai de aproape( adica inteleg ca nu stie exact care copil batut de el a fost filmat acum , poate era al tigancii imputite, sau vreun aurolac si atunci zicea " da, i-am ars una peste bot ca era mogul") Paranteza e contributia mea la explicatie , Antonescu a spus doar prima fraza.
Asa vad si eu lucrurile . Nu ma intereseaza daca filmul e trucat sau nu , sunt convins ( din reactia lui) ca a existat cel putin o persoana agresata de Basescu in campaniile sale electorale.
Si acum ca m-am hotarat declar : Ma duc sa votez in turul doi. Si voi vota cu Mircea Geoana.

FLORIN on 27 noiembrie 2009 la 11:29 spunea...

ceea ce spui tu iris se întâmplă şi în jurul meu. mă gândesc că în cazul tău, CM, există o influenţă puternică din partea oraşului tău.

dar pe unde am mers eu, nimeni nu mai e mulţumit de Băsescu. lumea e revoltată de acţiunile sale şi nu înţeleg cum e posibil procentul din primul tur când nimeni ( aproape) nu spune că îl votează pe Băsescu.

cât despre ce spui în al doilea mesaj CM e foarte adevărat. că e trucat sau nu, deja nu mai are importanţă.

CM on 27 noiembrie 2009 la 15:02 spunea...

Corectez informatia. Nu Antonescu era autorul declaratiei care s-a potrivit parerii mele despre incident , ci Cristian Tudor Popescu ,. Articolul poate fi citit pe siteul ziarului Gandul si se Numeste " Am primit un pumn in fata".
http://www.gandul.info/opinii/am-primit-un-pumn-in-fata-5135991

iris spunea...

CM eu sunt din Iasi. Geoana v-a fi si optiunea mea acum, din lipsa de alternativa.
Lumea s-a saturat de Basescu dar la fel de mult cred ca se ingrijoreaza si de o schimbare mai ales cand vede ca tot teatru se desfasoara la un nivel la care problemele omul simplu nu mai au importanta.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez