marți, 10 noiembrie 2009

Lady Gaga Bad Romance videoclip original întreg

Publicat de FLORIN la 20:49
La o zi întârziere de la ziua anunţată pentru lansarea videoclipului la piesa 'Bad Romance', Lady Gaga ne-a reintrodus în lumea ei extravagantă, originală, periculoasă. Dar încă interesantă?

Dacă pe Ionutz piesa "l-a dat pe spate", videoclipul nu prea l-a captivat. Îl compară cu cel al lui Britney 3. Dacă eu nu sunt atât de nemulţumit precum am fost la 3, recunosc că montajul strică tot ceea ce putea reprezenta acest clip.

Voi ce credeţi?

2 comentarii on "Lady Gaga Bad Romance videoclip original întreg"

Unknown on 10 noiembrie 2009 la 23:40 spunea...

mie personal chiar mi-a placut acest videoclip. Stii foarte bine ca ma dispera isteria din jurul ei dar aici e chiar ok

iris spunea...

imi place f mult melodia dar nu sunt un fan.
Clipul e ca si cum filmul Brazil a intalnit Specii. :P
Eu spun ca e filmat ca o prezentare de haute couture.

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez