marți, 10 noiembrie 2009

Interviu Tom Ford pentru The Advocate

Publicat de FLORIN la 14:35

Regizorul peliculei ‚A single man’ a acordat un interviu revistei americane dedicată comunităţii lgbt ‚The Advocate’ în care a vorbit despre noul său film, dar şi despre sine. Am selectat două declaraţii, pentru restul verificaţi interviul aici.

„ Nu mă gândesc la mine ca fiind gay. Asta nu înseamnă că nu sunt gay. Doar că nu mă definesc după sexualitatea mea. Nu partea gay a ‚A single man’ m-a făcut să vreau să fac acest film după cartea lui Christopher Isherwood, ci aspectul uman.”

„Cred că am dezvoltat o necesitate de vodcă şi ţigări pentru că primul meu sărut cu un bărbat a fost cu Ian, iar el atunci avea gust de vodcă şi ţigări.”

0 comentarii on "Interviu Tom Ford pentru The Advocate"

 

gay in romania Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez